Lycheli Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 ....og nå kjenner jeg nervene. Har følt at alt er bra med babyen hele veien, men kan ikke annet enn å tenke at man aldri vet. Jeg håper og tror vi går glade derfra etterpå men det er godt å være "forberedt" på alle nyheter. Det er faktisk først i dag jeg litt bekymret, men det har vel først nå gått opp for meg hva vi skal, og hva det kan bety. Det jeg vet er at jeg vil føle meg svært, svært heldig og priveligert om vi går derfra vitende om at vi har en frisk baby på vei:) Vi vil gjerne vite kjønnet, men med de tankene og følelsene jeg har akkurat nå kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre om hva det blir, men spennende er det jo om vi får vite det. Håper ikke på det ene eller andre, for jeg føler jo at jeg er blitt litt kjent med den lille etterhvert og den er akkurat den den skal være - gutt eller jente! Har imidlertid hatt en guttefølelse hele tiden, men jeg blir ikke overrasket om jeg blir bevist feil. Det aller beste med UL hvis alt står bra til blir jo for sambo å se den lille og få en sterkere opplevelse av at det faktisk er et barn der:) Det kommer til å være så stort for han - for han har jo ikke kjent spark og liv med jevne mellomrom som meg enda..... Jaja.... ville bare dele litt tanker før denne store opplevelsen. Jeg gleder meg veldig, krysser fingre og tær og håper på det beste!!
kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 lykke til du:) jeg var i går og var veldig nervøs selv om jeg også var på ein i uke 15 og da såg alt bra ut. det gjorde det nå også, og jeg venter ei jente:) det går nok helt sikkert bra! koslig om du oppdaterer oss når du kommer tilbake da!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Masse lykke til på UL:) Må gi tilbakemld på hvordan det går da:) Det går helt sikkert bra, og alt er sikekrt vel med bebisen.. I allefall siden alt har vært normalt hos legen:) Skal på UL på torsdag jeg, gleder meg som bare det:) Er litt nervøs også selvfølgelig... Blir spennende å se hva slags kjønn det blir, og om vi har rett i våre mistanker.. hehe':) Har selv følelse for gutt!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Kjeme lykke til på ul! Det går nok kjempe bra og du vil bli så glad! klem fra meg
Dragemor Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Lykke til.. Alt går nok fint skal du se. Du må gi oss tilbakemelding om alle de fine bildene dere får se! Og kanskje legge det inn så vi kan titte i albumet ditt?? Er så koselige bilder:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 lykke til!!! skal på bærum sant?
Lycheli Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2007 Ja hei, har vært på Bærum og ALT så bra ut gudskjelov. Det var helt fantastisk å se den lille gutten vår (det visste jeg så godt allerede;)). Han rørte fælt på seg og vinket med den ene hånden og så ut til å ha det bra der inne. Sitter med en lykke-følelse nå som er vanskelig å beskrive men det er utrolig deilig å ha det slik:) Sambo ble rørt og veldig stolt når han så nurket sitt - tror han skjønte litt mer nå og han ble selvsagt veldig lettet over at alt var bra. Han hadde blitt like glad for en liten jente, men jeg vet han nå ser for seg å vaske og polere sykkel med sønnen sin i fremtiden og jeg syns det er koselig at han kan ha denne lille drømmen:)
VinterSol+2 Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 gratulerer med en flott ULopplevelse da:) Er det ikke herlig? Fikk dere med bilder?
Lycheli Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2007 Tusen takk! Jo det var en utrolig opplevelse - faktisk større enn jeg på forhånd var forberedt på. Vi fikk med hele 6 bilder og jordmoren var helt fantastisk, hun virket oppriktig interessert og lette lenge etter fine bilder å printe ut til oss. For en erfaring!!!!
Dragemor Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Gratulerer så masse!! Godt å få bekreftet at babyen har det fint!
VinterSol+2 Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 ååå, så heldig! Vi fikk bare tre, ganske dårlige bilder. skjermbildene var jo så klare og fine! Gleder meg sånn til om 17uker når jeg får treffe jenta mi igjen... på ordentlig jeg:) Kos deg i dag da. dette må jo feires på en eller annen måte? Du har en fin, frisk og glad baby i magen din!!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 Gratulerer så mye:) så godt å høre at alt er bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå