Jonathan_&_mamma Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hei! Hvor mye og hvor ofte spiser barna deres?
cathrine&emma Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 her er det min datter på snart 13 mnd spise i løpet av en dag: frokost: 2 skiver+hal flaske med melk lunsj: 1-2 skiver+yoghurt el banan middag: ett middagglass el det jeg spise+frutti desser yoghurt kvelds: en skål grøt+halv flaske med melk oxo får ho vann til lunsj og middag vist ho vil ha og evt noe mere frukt i løpet av dagen men det er ikke hver dag
Sjokoholikern Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Gutten min på ett år har denne rutinen: -Mm og litt brød til frokost i åttetiden -Grøt og frukt til lunsj i halv elleve tiden -Mm før han sover i 1,5-2 timer -Middagsglass ca halv tre -Mm i halv fem tiden -Kveldsgrøt i seks tiden -Morsmelk før han sover for natten kl sju Han er veldig glad i vann og får det til hvert måltid, og litt ellers og =)
Medium fikk guttebass Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Gutten min på 13 mnd har disse rutinene: Frokost: Grøt og Biola Lunsj: Frukt/youghurt og melk Middag: Middagsglass/dessert og vann/juice Kvelds: Grøt og vann/juice Han er ikke så flink til å spise brødskiver eller "voksenmiddag", men han får alltid smake av oss så han skal venne seg til det. )
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Frokost: Flaske melk (100-120 ml vanlig melk), 1/2 glass Pære/banan m/youghurt (barneglass fra Nestle). Forsøker med litt brød..... Sitter og plukker litt selv. Brød, skinke, ost, agurk, tomat etc. (90% kastes på gulvet) Lunsj: 1 porsjon grøt, vann, frukt Middag: 1 glass middag, nekter å spise det jeg lager selv (gud, så sur jeg blir - jeg som lager så god mat! ;-)). Frukt og vann. Kvelds: 1 porsjon havregrøt. Frukt og vann. Flaske melk før senga (ca. 150-180 ml vanlig melk), en (u)vane jeg holder på å vurdere hvordan vi skal angripe videre. Drikker ikke av tutkopp, og lite av kopp/glass enda, så derfor blir det litt flaske framover enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå