Gå til innhold

Nå er det desperate anonyme på krangle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og de er så forbannet på meg for at denne knappen er fjernet.

For å si det sånn, uten at jeg helt enkelt skal ta på meg æren alene, men tror de fleste tjener på det.

=)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må jo kunne stå for det en mener uten å gjemme seg bak anonymknappen, men tror kanskje at de som slenger mest med leppa her er de som er "ordentlige" andre steder?

Men flott den er borte!!!

Skrevet

Dette med anonymknappen var ikke noe som kom av innlegget i går. Det var noe flere har snakket om lenge.

Noen sa de kjente meg igjen i går, noe jeg tviler sterkt på. Anonymisert har jeg fra første gang jeg satte mine virtuelle ben her.. alt fra alder på barn, situasjoner etc. Er litt engstelig for at noen andre nå kan få pepper fordi noen tror at jeg er dem.. men men.

Skrevet

For meg er det helt fint at anonym-knappen er borte, helt greit at de som har lyst til å krangle holder seg på krangle-forumet. :o) Det kan bli vel mye usaklige meldinger noen ganger...

Skrevet

Dere anonyme er hjertelig velkommen over til krangle! ;-))

Skrevet

He he spira i flaska da, har du snublet deg hit he he. Du jager jo anonyme like fort bort igjen.....Kanskje derfor du ber de pent så du kan ta fra hissigtastene å jage de ha ha=)

Skrevet

Sjelden jeg er her, men jeg ble jo sååå nysgjerrig vettu..!! :-)))

Men faktisk, så er jeg jo stemor, så kanskje jeg kan spørre her hvis jeg lurer på noe.. Det skal jeg huske på!! ;-)

Skrevet

Ja ikke sant også slipper du innpåtrengene anonyme som forteller deg at ingenting er bra med det å ha stebarn..

=)=)=)=)=)=)

Skrevet

Jeg har også bedt om å få bort anonymknappen.

Synd for dem som faktisk bruker den med vett og forstand, men godt for forumet. Da slipper man kanskje å jage nye brukere ut mens de står i døra med ukvemsord og "jeg hater stebarna mine" innlegg.

Skjønner uendelig godt at det ikke er enkelt å være en steforelder bestandig, men det er faktisk mange anonyme selv som må ta hoveddelen av æren for at knappen er borte. Diskuter problemstillinger på et saklig plan istedetfor, så skal du se at du kan få både sympati og gode råd på forumet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...