maren blir storesøster `23.07` Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 vi har en som heter maren elise på 2 år blir det jente: madelen mathilde blir det gutt: mats matias vi blir ikke helt enig
kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 fine syns jeg, men veldig vanlige da? maren er kjempe fint også. tror jeg ville gått for mats eller mathilde av disse. matias er VELDIG mye brukt og madelen er litt vel jålete etter min smak..men nå er det heller ikke mine barn:)
*RutIetutt* Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Liker egentlig alle fire navnene jeg - men mine favoritter er Madelen (har tenkt på det selv til prinsessa i magen) og Mathias.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 synes det var noen kjempe fine navn! jeg vet det er vanskelig..men får oss kom da da vi så lille.. så han heter Robin Jeg vet ikke helt hva nr 2 kommer til å hete.. men jeg har ennå en god tid å finne det ut. hehe
moly Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Fine navn,men eg synst Mathilde og Mats er finest:)
RockMyWorld Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Mathilde er et av de fineste navnene jeg vet om:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå