Gå til innhold

Ang pumping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye får dere pumpa ut i gangen, og hvor lenge må dere pumpe? Jeg har avent håndpumpe og gidder/får sjelden til mer enn 60-80 ml. Det er så kjedelig og pumpe, og så kommer det så lite, synes jeg. Må vel bare pumpe litt hver dag og fryse, for lillegutt spiser mye mer enn det (kjedelig å dra bort og så er det ikke nok melk)!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og får sånn ca ut 60 - 80 ml. Synes liksom det ikke er så værst. Så pumper jeg engang til ila av dagen før jeg fryser det ned. Skal bort på fredag og fryser nå ned en doning, så pappa kan gi på natt. Jeg pumper i ca 5 min. Har samme pumpe som deg. Angrer på at jeg ikke kjøpte elektrisk. Den er forresten på tilbud hos fru lyng(i grensen) nå.

Skrevet

Oj, jeg pumper ca 20 min... eller føles ihvertfall sånn. Knis, har egentlig ikke sett på klokka, men er ganske sikker på at det er mer enn 5 min. Jeg ble anbefalt å kjøpe håndpumpe fordi den "tok" bedre enn elektrisk, men jeg vet nå ikke jeg... Blir innmari sliten i hånda hvertfall!!

Skrevet

Når du pumper skal du ikke behøve å pumpe hele tiden...når du får stråle så hold den så lenge du kan..da strømmer det melk til. eller hva med å få mannen din kanskje til å pumpe..

Skrevet

To dråper! Jeg fikser nemlig ikke pumping, dessverre.

Skrevet

Får ut ca 60-100 ml ad gangen på begge bryst, jeg håndpumper.

Jenta er 6 mnd og får to måltider med grøt pr dag så har litt mindre nå enn på min "storhetstid";-) (men aldri klart å fått ut mer enn 150 ml).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...