Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 helt siden kolikken forsvant da hun var 2mnd har hun først sovet fra 22- mellom 03 og 06, fått mat og sovet litt til.til ca ni..så for fjorten dager eller tre uker siden, begynte hun å legge seg kl 19.30-20.00, og sover da til 07.30 med mat en gang mellom 03 og 06. MEN den siste halvannen uken har hun ikke våknet på natten, bare fått smokk og sovet til syv, og det er jo såååå deilig, men plutselig i natt var hun våken fra01-02, fikk mat og sov fra halv tre til fem, og var våken igjen....hun er ikke sur da, bare spytter ut smokken, og så vil hun ha den igjen, og så snur hun hodet og spytter den ut igjen osv, og om jeg skrur på lyset så smiler hun fra øre til øre og prater, så hun gråter jo ikke etter mat heller.....men jeg vil ikke ha det sånn. det må betyr vel ikke at det er sånn vi får det heller... trenger ikke forstette... eller.... hun har fått mindre mat i det siste, mindre mengde så hun ikke skal gulpe så mye(pleide å spise 160, nå får hun 130-140ml), og ca tre og en halv time mellom, blir fem måltider- gi to tette på kvelden, men kanskje hun er sulten....... dette ble kanskje ikke så interessant da, men deilig å få det ut av hodet... men hvis noen har det likt så er det bare å fortelle..... jeg håper det er positivt da... hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå