Sjokomanen! Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Sønnen min blir 1 år neste uke. Han pleier å få grøt til forkost og kvelds. Men nå er han skikkelig lei. Som pålegg på brødskiven har vi leverpostei, men det er ikke så populært det heller for tiden. Hva annet kan jeg ha på brødskiven hans?
cathrine&emma Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 min datter på snart 13 mnd spiser leverpostei,prim, eller sånn skinkeost som du for kjøpt på tube, har kjøpt kyllingpostei men ikke fått prøvd det enda. ho for bare grøt til kvelds du må nesten bare kjøpe litt forskjellig ting og se hva han liker og ikke liker....
Sjokomanen! Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 Takk for forslag! Jeg visste ikke om det var noe som de absolutt ikke kunne ha! Men da har jeg litt å velge i. Handling i dag!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Isack spiser brødskive med: leverpostei makrell i tomat hvitost skinkeost og andre typer tubeost snøfrisk ost med gressløk syltetøy banan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå