Vildur Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Er det flere enn jeg som studerer litt ved siden av babypassing? Og hvordan synes dere evt. det går? Jeg tar et deltidsstudium, skulle egentlig hatt praksis, men har utsatt den. Baby er bare 6 mnd., så jeg hadde ikke ork eller lyst til å ta praksis nå. Prøver å få skrevet litt på oppgaver og lest litt pensum, men det er utrolig tiltak å få gjort noe! Nå har jeg heldigvis god tid og skal ikke ha eksamen før til høsten, så jeg stresser ikke. Merker at jeg har lite overskudd til studieaktiviteter, ja...
gullskattmamma Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er student (ute i permisjon). Men hadde tenkt til å ta 1-2 fag mens jeg er i permisjon, men merker at det er VELDIG tiltak.. Huff.. Hadde tenkt å lese litt pensum også, før jeg begynner igjen til høsten.. Sånn at det skal bli lettere å begynne på skolen igjen, men er ikke lett å få gjort det. Selv om jeg har veldig god tid til å gjøre det. Jeg lever i min egen lille boble, og klarer ikke konentrere meg skikkelig om skolearbeid.
75 modell og mamma til 6 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Hei jeg er også deltidsstudent, men fra august til desember er det fulltids semester. Starter praksis januar neste år, da er god- gutten blitt et år heldigvis, men gruer meg alt. Hva studerer du?
ScaryMama Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er fulltidsstudent i tillegg til at jeg tar et fag ved siden av som nettstudie. Litt vanskelig å få lest det jeg skal men satser på at det går bra.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Studerer fullt her, men har valgt lette fag så det går bra. Blir nok litt stress i mai før eksamen, men jeg får ta det da.
mamo82 *2 jenter* Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Har perm fra sykepleierutdanninga dette skoleåret, og tar i mellomtiden ambulansefag desentralisert. Jeg får lest litt på pensum innimellom, men det står litt dårligere til med oppgaveskrivinga. Har vel mest med selvdisiplin og struktur på hverdagen å gjøre, jeg har jo egentlig anledning til å jobbe mer effektivt med studiet i perioder enn hva jeg gjør. 2xuke er jeg i tillegg på ambulansen fra 8-16, da er frøkena hos dagmamma. Forøvrig så gleder jeg meg til å få begynne å studere igjen til høsten, det skal bli godt!
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har levert masteroppgaven min og er sånn sett ferdig som student....bortsett fra eksamen da. Jeg driver og forsøker å forberede meg til den...skal ha om en måned og lurer litt på hvordan det går. Heldigvis settes karakter i all hovedsak etter hvordan oppgaven er og ikke presentasjonen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå