Jeenie Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 jeg klarer ikke å være der lenger iallefall... når Chanzei har gått amok med vitsene sine... synes det nesten er utrivelig å lese der inne...
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 noen som har klikka. kunne ha holdt seg til krangle med vitsene
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Ja jeg vet... tar jo helt av ! Får håpe denne ChAnZei-wannabe'en går lei snart... Men verste er jo at dette må være en som har vært mye på BIM, siden h*n vet om ChAnZei, om ####UTEN FILTER##### og andre ting som er typisk... merkelig. jaja det går vel over. får henge her på 2. trim istedenfor da
Jeenie Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 ja, må jo det, for det er jo ikke mulig å få overblikk over noe som helst der inne... i tillegg la hun inn en kurdervits i en tråd der en kommende stepappa var kjempelei seg over å ikke få bli med på føden... er det mulig?? blir litt sjokkert over at moderatorene godtar dette, hadde det vært meg hadde jeg sletta alt!
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 leste den med kurderen jeg også,passet ikke helt inn der nei.enig med deg. moderatorene er for sløve, folk blir jo trakasert til det yttersete.kommer tilbake senere idag jeg, kanskje det er bedre da. fantastisk vær her, 6pluss,vindstille,ingen snø og bare gøy og gammen. og titt der kommer solen også. grilling med jentene idag.
Kaffelatte Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Dette er dessverre ikke noe nytt problem. Jeg var mye her inne i forrige svangerskap og mens vi var prøvere, og da var det endel homohets som ødela sidene. Greit t folk har sterke meninger, men må man bestandig ytre dem når de kan såre andre? 15+2
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 noen har kjeda seg kraftig og sprer dermed unødvendig irritasjon....ååå så irriterende.....
Kaffelatte Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Jeg syns det er sårende og vulgært. Skulle svare inne på homovitsene, men da forsvant tråden, så forhåpentlig modererer de de andre vitsene også. Syns ikke vitser om incest og homoer, utlendinger eller uansett passer seg på en slik side. ;o(
Jeenie Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2007 er helt enig med deg, er jo noen som blir støtt når så mange forskjellige "grupper" er representert... skjønner ikke hva alle disse vitsene har å gjøre på en side som omhandler graviditet og barn i det hele tatt jeg da...
Jeenie Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2007 og nå når vitsene var borte, har vel vedkommende skiftet nick og driver nå å dytter dem opp igjen...hurra!
Solskinnsjenta Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 Synes ærlig talt det er direkte ubehagelig inne på skravle og krangle nå. trives egentlig godt inne på begge sidene, men nå er det bare teit. Synes de vitsene som er lagt ut er utrolig teite og barnslige, og når de ligger i overskriften kan man jo ikke unngå dem! Leste at hun gjorde det for å sympatisere med den ekte Chanzei som følte seg mobbet ut fra bim, men dette er en veldig misforstått måte å gjøre det på! godt at moderator er tilbake fra vinterferie, selv om det er utrolig dumt å ikke sette inn vikar i en så viktig stilling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå