@stronauten med 3 små Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Er så imponert over min gutt på 13 mnd. Hans søster har alltid krevd voksne eller andre barn å leke med, men minsten er utrolig flink til å sysselsette seg selv. Han kjører bil rundt hele huset og brummer som bare det, utforsker alt, prater og babler med seg selv, og koser seg mye. Synes det er så deilig, for han er så fornøyd store deler av dagen. Samtidig liker han godt andre barn, og når vi leker med han, er det jo bare storveis. Synes han er så flink, jeg! ;-) Hehe, en kry mamma, ja... Parkeringshuset han fikk til jul som stod fra 2 år, er en favoritt, og bilene suser ned rutsjebanen hele dagen! Morro...
WP-TLogPeanut Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Er sånn TL også , kan leke seg kjempefint alene. Kryper inn på rommet sitt og blir det lenge av gangen. En stor hit akkurat nå er ballonger, kryper rundt hele leiligheten og drar dem etter seg hehe... Ellers så går det i å rope inni lekene,for da blir det så morsom lyd
MintCondition Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Guro (13 mnd) leker mye med klosser, både stable- og putte-klosser. Bøker er kjempestas, og så driver hun og triller frem og tilbake på dukkevogna si, med diverse bamser oppi Ellers kan hun leke lenge med plastboller, tresleiver, tutekopper, matbokser, alt hun finner i skapet. Hun er også veldig flink til å sysselsette seg selv, det er flott syns jeg
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Isack er også veldig flink til å aktivisere seg selv. Det han syns er morsomst er å gå inn i skapet og hente ut kaseroller, gå til skuffen og hente en visp. Så kan han sitte lenge på golvet å "lage mat":) Han leker også en del med baller, hiver de rundt, og går eller krabber etter de. Og klosser og bøker.
Kass Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 vel vel...vet ikke helt hva jeg skal si etter alle deres innlegg. I dette huset lekes det lenge alene hvis han sitter opptatt i 7 min.... og ja! jeg har tatt tiden!!! da syntes jeg han hadde vært kjempeflink! så nei - kasper er veldig avhengig av andre til å leke... håper det går seg til! når noen sier at barna deres kan leke i en halv time av gangen ALENE blir jeg skrekkelig misunnelig! -- og lurer på hva jeg har gjort galt... enjoy people!!!! hehe...
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Likens med tulla vår på 12 mnd. Har vært sånn hele tiden. Også liker hun å tulle med oss. Late som hun skal gi oss noe for så å trekke hånden tilbake og smile lurt. Hun elsker å bli skremt av faren og løpe og hjemme seg hos meg. Det jeg verdsetter mest er at hun begynner å like å kose. Det er så ufatterlig deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå