Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 drømte i natt at jeg var hos jm,tok da en innvendig ul,så da på skjermen at det var en gutt og ikke jente som vi hadde "sett" tidligere...jeg hadde visst kvikksølv oppover i endetarmen som var på vei i fostervannet,så jeg måtte føde ungen(i 20ende uke),men jm sa hun skulle putte han inn igjen etterpå...jeg presset nokken ganger så kom han,klipte ikkje av navlestrengen for han skulle inn igjen da...ngen som kom ut var like utviklet som en i 40 uke...han var så søt,smilte til mamman sin,gurgla og styra...etter en stund måtte vi gjøre oss klare for å ta ungen inn igjen.(når jm hadde fjrnetkvikksølvet,ho lurte på om nokken prøvde å forgifte meg da). jeg la meg ned,jm presset ungen(hodet først) inn et par ganger,så kom det en stor vakum lyd,ungen skreik når han var på vei inn,men så gikk det over...etterpå men kjente i ungen sprella og sprella inne i magen...jeg lå utmattet på "bordet" og var overlykkelig over å endelig fått sett barnet mitt... var ikkje ekkel drøm da hehe... å drømme en del at typen plutselig blir vekke,å våkne nesten utmattet og overlykkelig over at han ligger ved siden av meg...
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 hihi, underbevisstheten din er nå ihvertfall fantasifull da Drømmer mye at sambo ikke vil være her i helgene, og at xen kommer og absolutt skal sove med meg, og jeg er helt fortvilet og fra meg fordi jeg vil ha sambo, og ikke eksen. så våkner jeg og er sååå glad for at han er der ... Drømmer så utrolig mye rart... I natt drømte jeg at jeg bare fikk 500 kroner i lønn (lønningsdag i dag) og at sjefen sa at det fikk jeg tåle når jeg gikk og ble gravid og greier. sånn skulle det fortsette frem til termin. Han skulle sørge for at sambo heller ikke fikk penger...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 hehehe...uff ja en har så mange rare drømmer :-) :-)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 hehe godt å høre at det ikke er bare meg:) Hadde en rimelig syk drøm for litt siden... drømte at jeg fødte tvilingene mine altfor tidlig (skal ikke ha tvilinger), det var en gutt og en jente.. de bare datt ut rett og slett, jeg reiste på sykehuset med ungene i hånda.. De så ut som mennesker bare altfor altfor små.. Den ene hadde dødd, mens den andre lå i hånda mi og sprella. De på sykehuset dytta inn igjen ungen som levde, men den bare datt ut igjen.. Da måtte jeg ligge med beina høyt opp, men de helte noe sement liknende greier inn i "fødehullet" (for å si det pent:) ) Også stappa de inn ungen en gang til og helte etter med sement.. Og da gikk det bra:) hehe en litt syk drøm kan man si ja.. hehe
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Huff..sitter her og humrer..hadde nemlig også en merkelig drøm i natt.. Vi hadde visst fått barnet vårt uten at jeg visste det, og mannen hadde passet på henne hele tiden, enda jeg hadde sagt til folk at vi ikke visste kjønnet og strøket meg på magen.. da jeg endelig fant ut at barnet var født fikk jeg se det og det var ei jente med asiatisk utseende (vi er begge norske) og masse tenner.. tenkte jeg måtte prøve å gi henne pupp, da det jo er viktig.. men hu beit meg..og det spruta melk overalt..! Huff.. litt ekkelt må jeg innrømme.. :0)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2007 lure på om det er de hormonene i???hehe
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2007 eller ikkje hormoner,men at en går gravid
VinterSol+2 Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 hahahaha! åå, så mange fine drømmer! dytte ungen inn igjen, DEN har ikke jeg drømt enda!! Men drømte at vannet plutselig gikk da, og at jeg prøvde å ringe føden.. men der var det ei som bare var sur på telefonen, som sa at "nei,dette får du greie selv, den ungen er alt for liten til at vi gidder gjøre noe med det. sikkert ikke noe håp uansett" (er i uke 24 nå) og så la hun på.. jeg var så frustrert! og ingen som hjalp til med noen ting... hehe.. ikke bare jeg som drømmer mye rart om dagen her i huset da.. mannen min reiste seg opp i senga for to netter siden, og sa "emerich globetroit voisteroich!" mange ganger, mer og mer insisterende.. (klokka var rundt halv fire..) og jeg prøvde å si hæ, for jeg trodde det var bare meg... "på den statuen inne i bygningen!!" insisterte han... så begynte jeg å le og han lo.. litt usikkert "er du inne i et dataspill nå vennen min?" sa jeg "ja," sa han, litt fornærmet, snudde seg rundt og lå med ryggen til meg og sov resten av natta.. haha, neste morgen husket han ingenting... emerich globetroit voisteroich... haha (husker det fordi jeg skreiv det ned!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå