Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 I går var det SKIKKELIG ille med bekkenet... Gikk sånn noenlunde på jobb i går, men i bilen begynte smertene å bli ganske uutholdelige. men hjalp litt når jeg satte setevarmeren på fullt (Ganske sterk den også!) Kom meg hjem, rett ned i sofaen, ble der en stund og så kom jeg meg faen ikke opp igjen Hadde så forbanna vondt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Sambo måtte hjelpe meg med å få føttene opp på bordet. (Fikk så urolige bein, og da må jeg ha beina høyt...) Når jeg skulle på do måtte sambo nesten bære meg... Sambo gikk i dusjen og jeg ble så misunnelig at jeg krøp inn i dusjen til han, hehe han lo litt av meg da. Så skulle jeg legge meg da, sambo måtte bære meg og legge meg ned. hihi Og snille sambo masserte rygg, bekken/hofter og lår, nakke, skuldre og armer var sååå godt. I dag når jeg våknet var jeg litt bedre, men fremdeles så vondt at jeg ikke klarer å gå. Så nå er jeg hjemme fra jobb - IGJEN - og bare venter på at legekontoret skal åpne så jeg kan bestille meg time. Forhåpentligvis kan jeg få time klokken 8 i morgen tidlig, slik at sambo kan kjøre meg. jeg er jo blitt handekappet så klarer vel ikke selv. Ånei nå må jeg tisse. faen, *åle seg ut på badet, som er tre meter unna meg...* Hihi, godt å få det ut da. Og ja, det er lov å le litt når dere ser for dere sambo dra meg rundt i huset Må jo se humoren i situasjonen også, lo ganske kraftig i går da sambo måtte gjøre ALT...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå