Gå til innhold

Tror jeg dør! (Syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var det SKIKKELIG ille med bekkenet...

Gikk sånn noenlunde på jobb i går, men i bilen begynte smertene å bli ganske uutholdelige. men hjalp litt når jeg satte setevarmeren på fullt :) (Ganske sterk den også!) Kom meg hjem, rett ned i sofaen, ble der en stund og så kom jeg meg faen ikke opp igjen :(

Hadde så forbanna vondt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Sambo måtte hjelpe meg med å få føttene opp på bordet. (Fikk så urolige bein, og da må jeg ha beina høyt...) Når jeg skulle på do måtte sambo nesten bære meg... Sambo gikk i dusjen og jeg ble så misunnelig at jeg krøp inn i dusjen til han, hehe :) han lo litt av meg da. Så skulle jeg legge meg da, sambo måtte bære meg og legge meg ned. hihi :) Og snille sambo masserte rygg, bekken/hofter og lår, nakke, skuldre og armer :) var sååå godt. I dag når jeg våknet var jeg litt bedre, men fremdeles så vondt at jeg ikke klarer å gå. Så nå er jeg hjemme fra jobb - IGJEN - og bare venter på at legekontoret skal åpne så jeg kan bestille meg time. Forhåpentligvis kan jeg få time klokken 8 i morgen tidlig, slik at sambo kan kjøre meg. jeg er jo blitt handekappet så klarer vel ikke selv.

Ånei nå må jeg tisse. faen, *åle seg ut på badet, som er tre meter unna meg...*

Hihi, godt å få det ut da.

Og ja, det er lov å le litt når dere ser for dere sambo dra meg rundt i huset :) Må jo se humoren i situasjonen også, lo ganske kraftig i går da sambo måtte gjøre ALT...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...