Gå til innhold

Kjæresten skuffa over kjønn:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var vi på ultralyd og fikk se at vi venter ei lita tulle:-) Alt så bra ut og hun var så søt:-) Ble bare så irritert på gubben som ble skikkelig skuffa over at det ble en jente og ikke en gutt:-( Menn er rare av og til. Skjønner at de kan ønske seg en sønn, men det tok liksom litt av gleden bort når han ble så tydelig skuffa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det synes jeg faktisk er litt dårlig av kjæresten din, greit han ble skuffa og trenger litt tid på å omstille seg, men man trenger IKKE å vise sin gravide kjæreste at man er det...

Er så gammeldagse holdninger at det er "større og bedre" å få en sønn enn det er å få en datter... dessuten skal dere kanskje ha flere barn???

hadde sparka han litt i skinnleggen jeg da, å bedd han ta seg sammen, for hun er vel like mye verdt som en gutt!!

Skrevet

det blir på den samme måten som enkelte jenter blir "skuffa" over at det blir en gutt det..

jenter har ofte lyst på en datter de kan dolle med,kle opp osvosv..si ikkje at alle e slik..i likte ikkje slik når i fikk mi første jente,så i kledde ho opp litt gutteaktig faktisk...(var 19 år,hadde sterke meninger om ting da)var ikkje klar over det før no i februar,for da så i over klærne jentungen brukte da ho var baby...

å gutter vil ha en å slå ball med,racerbilder osvosv...sånn det e det...

men han blir like glad i den jenta allikevl skjønne du...bare vis at du gleder deg,så glede han seg også...garantert...

Skrevet

Regner med at det går over når han får se lille tulla:-) Ellers er han nok litt gammeldags til tross for at han er yngre enn meg:-)

Skrevet

det du også kan si til han er at det er sædcellene som avgjør kjønnet, ikke eggcellen fra deg...

Skrevet

Jeg venter mitt barn nr to, men vet ikke hva det blir enda. Da vi var på ultralyd forrige gang ble også kjæresten min skuffet over at det ble en jente. Nå ønsker han seg en jente til, så jeg skal love deg at dette går over så fort nurket har kommet til verden. Lykke til!

Skrevet

veldig morro akuratt det der med at mødre vil ha døtre og menn vil ha sønner, og så er det veldig ofte sånn at jentene blir pappajenter og guttene mammagutter....ofte tror jeg relasjonene pappa-datter og mamma-sønn er det enkleste og mest ukompliserte -(ikke alltid da,selvsagt) og at mamma syns det er ekstra stas med en liten tass som ligner pappaen sin og pappa syns(nok etterhvert) at det er EKSTRA stas med ei jente som er like pen og god som sin mamma..hehe

lykke til

Skrevet

Uff - det var skikkelig dårlig gjort syns jeg! Om en blir skuffet over sånt, så hold det for deg selv....skjønner godt at litt av gleden forsvinner når han reagerer sånn. Det er vel kanskje ikke eneste barnet dere skal ha heller? Uansett kan du trøste deg med at han nok kommer til å bli helt forelska i den lille prinsessen når hun først kommer - pappaer har det vel ofte sånn i forhold til døtrene sine;o) Grattis med tulla forresten:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...