wamaitha Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Forandra skattekortet mitt i år, til klasse 2.., og når jeg fikk det tilbake, trodde jeg de kødda med meg...5% skatt...., lure på om jeg skal ring og spørre om de vil betale baksmellen jeg kommer til og få....
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 ta en tlf og dobbeltsjekk at det er korrekt i forhold til hva du tjener. og evt be dem trekke litt ekstra
Tøffesnuppeluren Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 5% skatt..må være en mix up... eller så bor du på Svalbard:P
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Ikke nødvendigvis feil det der, hvor mye har du som forventa inntekt i år da?... Jeg har 5 % trekk jeg, ble like overrasket selv, men hey, skal jo stemme...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Det er rimelig lite da.. Jeg vil heller skatte mer, for å så få tilbake, enn å få baksmell..
Singelmamma og banden Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Dersom man har bare os så skal man betale så godt som ikke noe i skatt, jeg endte opp med å få tilbake absolutt alt på skatten de årene jeg hadde det. Men, det er bedre å få igjen litt ja, og en fin måte å spare opp litt feriepenger på :-)
Bonusmamma13 Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Jeg fikk tabell på del 1 og 45% på del 2. Siden jeg skal gå ned til halv stilling når jeg begynner å jobbe må jeg betale 45% skatt av os, blir ikke mye igjen da..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har tabell på jobben (50% stilling) og 36% os
wamaitha Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har ikke bare OS, men en fast jobb ved siden av..., når jeg var på ligningskontoret så sa jeg til dem, at sett ikke skatten min for lavt, som jeg vet de har en tendens til og gjøre..... ja ja, jeg får ringe på lønnskontoret, og få de til og trekke så mye skatt jeg ønsker.., og likedan til trygdekontoret.., trekker jo 36% av OS nå, og syns vel kanskje det er litt i overkant, for det er jo nesten ingenting igjen av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå