vic_89 med prinsen Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 sitter å gråter og gråter.. skulle til oslo for å besøke han som jeg da "holder på med". det var meningen jeg skulle komme på onsdag, og vi skulle avtale ferdig på fredag, men han kom seg ikke hjem med flyet og sendte meg derfor bare en mail. jeg svarte på den og håpet han skulle ringe meg idag, jeg kan ikke ringe fordi han ikke har mobil for øyeblikket..men han kom hverken på msn, svarte på mailen eller ringte. våknet nå plutselig og begynte å grine.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er virkelig forelsket i han, og jeg overdriver nok helt sikkert nå.. det er nok en helt logisk grunn til det, jeg bare føler meg så utrolig alene akkurat nå.. jeg hadde virkelig sett fram til å besøke han, men det blir vel ikke noe av når jeg ikke får snakket med han.. siste håp er idag, men til og med det er jo litt sent.. åhh, jævla hormoner!!!! :'(
vic_89 med prinsen Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2007 vi skulle avtale ferdig på søndag.. altså i forgårs.. sorry, jeg er litt utav meg..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 er det barnefaren du snakker om? vet han at du er gravid?
vic_89 med prinsen Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 nei, det er ikke barnefaren, han har jeg nesten ingen kontakt med. ja, han vet jeg er gravid. vi har snakket en god del om det, og han har vært en utrolig god støtte. han gleder seg over det slik som jeg. blir bare så sliten av alt dette, tenker så mye på han at jeg tror jeg blir gal!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå