Gå til innhold

Hvordan ville dere gjort det....ang. samvær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flytter hjemover med barna mine på 2 1/2 år og 9 mnd.. det blir 18 mil unna barnefar.. Eldstejenta skal være hos pappa'n sin annenhver onsdag til søndag, men vet ikke hvordan det blir med minsten ennå.

Men hvordan gjør dere det med f.eks påske da, deler dere opp påsken i 2, eller har dere annehvert år? Og hva med 17. mai? Og hvis en helligdag havner på helg, hvordan gjør dere det da? I forhold til den daglige samværsavtalen, gjør dere det som normalt selv om det vil bety at kanskje barna må være hos pappa 2 helger på rad?

Hva med bursdag? Synes alt er så rart slik situasjonen har blitt.. blir rart å treffe hans og min familie nå..

Kom gjerne med mange tips omkring dette... skal på mekling igjen i morra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare svarer etter hva jeg vet andre gjør jeg..

Jul,nyttår og påske-annenhvert år.14 dager til far i sommerferie.Annenhver 17 mai,men her har dem jeg kjenner gjort det slik at dem er sammen med barna litt den dagen begge-ser på tog og sånn.Bursdag har faren fått hatt dem litt han også,for å gi gaver og sånn.

Det er vel sånn som er normalt samvær...Og etter hva dem anbefaler er den minste for liten til det enda..

Håper det hjalp deg litt da,lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...