Gå til innhold

Jeg gir opp samboeren min snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bra lei av å gråte for alt han gjør og sier..

Han er så vanvittig frekk i kjeften og lite behjelpelig.

Vi har to barn i sammen..en på 4 år og ei på 3 uker,å jeg må gjøre alt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke skrevet ferdig..

Han har ikke alltid vært sånn som dette...

Men alt han blandt annet kan si til meg er : er du helt idiot??eller IDIOT!!

Han har vært sånn i noen dager nå..

Ja så kan han helt sikkert miste følelsene for meg,men kan han ikke bare si det da når jeg spør?

HI

Skrevet

Svar tilbake med samme mynt. Ikke vask klærne som ikke ligger i skittentøys kurva, gi han middagen på gamle fat dersom han ikke rydder det inn etter seg, og om han kaller deg idiot svarer du tilbake med noe verre, evt sier noe om at du helt klart er en idiot som er sammen med han.

Blir skitlei avogtil her også, men en sånn liten kur pleier å hjelpe..

Skrevet

Ville anbefale deg å følge rådet over jeg! At du ikke rydder etter ham og tar ting som er en selvfølge at han bør gjøre pleier å ha en effekt.

Her tok jeg en liten runde når jeg var lei sist(min er nemlig flink i perioder)

hvor jeg hang opp en liste med ting som måtte gjøres hele uka. Ting som skulle gjøres hver dag skrev jeg altså opp 7 ganger. Ga klar beskjed om at dersom ikke minst 20 ting på den listen var gjort så ble det ingen sex igjen før det var gjort! (sexen vil de jo nødig miste!)

Det er litt sleip og det er ikke alltid det funker (hey, vi vil jo ha sex innimellom vi og!) men den listen gjør at vi begge vet alt som må gjøres i løpet av uken. Jeg også krysset av ting jeg hadde gjort på samme listen.

Skrevet

Når han sier: "Herregud, her ser det jo ikke ut?!" så sier du: "Helt enig, kjære! Hva tenkte du å gjøre med det da siden du nevner det..?"

Bodde i bofellesskap med en jente som sa det til en av guttene. Lo godt av det tamme ansiktsuttrykket hans da ja ;).

Skrevet

Bare en ting å gjøre...svar styggere tilbake!!!

Jeg hadde bedt han DRA til helvete hvis han kalte meg idiot!!!!

Skrevet

Vet ikke om jeg er helt enig i at du skal svare han så jævla stygt. Ser dere har en 4 åring i huset - er ikke mye trivelig visst det bare er stygg og ekkel ordbruk i huset. Si heller i fra - "jeg tolerer ikke at du snakker slik til meg..". Med tanke på rydding osv ville jeg også bare latt huset flyte over osv til han eventuelt ser det.

Men seriøst - dere burde sette dere ned - uten ungene tilstede å få snakka skikkelig ut! Jeg hadde IKKE funnet meg i slik respektløshet - det skal være visst!

Skrevet

Tror ikke det vil hjelpe å svare tilbake med "samme mynt", det løser nok ingen problemer. Men det vil sikkert føles godt der og da. Og pass på så ikke unga hører det i hvertfall.

Nei, du må nok sette deg ned og ta en skikkelig prat med han, uten skjellsord da. Prøve å fortelle han hvordan du har det, og at du ikke trives med å bli kaldt "idiot", og at det går ann og svare på en ordentelig måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...