Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

victoria får ikke til å rape så lett.. i tillegg fiser hun veldig mye, og skriker før og etter hun fiser..virker som hun har vondt.. hjelper det hvis vi får henne til å rape mer? og noen med godt råd for hvordan vi får den opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pleide å gni oppover på ryggen til gutten min mens jeg holdt ham inntil meg og klappet ham på stumpen. Noen ganger kunne det ta litt tid altså.

Skrevet

Vi klappet fordiktig oppover på ryggen. om ikke det hjalp, så la jeg magen hans på min skulder og strøk oppover på ryggen!

Skrevet

ja har prøvd det..holder henne opp mot skuldra, klapper og gnir, og "rister" litt forsiktig opp og ned.. går rundt.. men det er ikke alltid det kommer noen rap.. og da virker det som de samles opp, og gir mageknip..:( har også prøvd å sette henne på fanget, lent fremover og gni..

Skrevet

Fikk et lite tips på helse stasjon: dunk dunk på ryggen, strekke opp den ene armen, dunk dunk på ryggen, strekke den andre armen. Pleier å hjelpe :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har du prøvd å holde henne i fanget ditt sittende og presse beina hennes mot magen hennes. Snulla hadde veldig vanskelig for å rape i begynnelsen, så vi fikk masse tips på barsel.

Skrevet

Woops...fikk ikke skrevet ferdig. Du holder beina slik i noen sekunder, og gjør dette noen ganger etter hverandre. Bare ikke press så hardt at hun får vondt, og ikke overbelast hoftene.

Et annet tips er å legge henne over det ene beinet ditt og dunke og stryke på ryggen.

Skrevet

Jeg pleide å legge henne over knærne mine og stryke jeg, da fikk hun både ut rap og promp.

Nå som hun er eldre så pleier jeg å legge meg på ryggen når jeg mater i senga, og legge henne på magen min med magen hennes over brystene omtrent, så dytter jeg på rumpa hennes så hun liksom vugger frem og tilbake til hun raper. Anbefales IKKE på gulpebarn!

Skrevet

Nå som hun kan holde halsen selv så legger jeg henne på magen oppå leggene mine mens jeg ligger på ryggen i "fosterstilling" og holder henne i armene. Vugger også. Da pleier hun å rape og sleve litt...har en klut på magen i tilfelle hun gulper eller slever masse!:-) Hvis hun ikke raper mens hun ligger der, pleier hun å rape mens jeg tar henne ned fra leggene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...