Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 om de kunne få komme på besøk neste fredag og bli en ukes tid:-) Det blir kjempekoselig. Da har sambo startet på sin første uke med pappaperm og lille rosa har begynt å gå og da er det stor stas i stua. Blir kjekt å ha dem her noen dager igjen. Da skal sambo og jeg passe på å være kjærester, og overlate ansvaret til farmor og farfar, de elsker det og vi nyter det:-) Siden hun er kokk, så lager hun all mat og koser seg med det, så her er det en vinn vinn situasjon:-) Kjenner at jeg gleder meg:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Får man leid svigerforeldrene dine sånn av og til??? Tar du for timen eller for dagen? Lucky you. Vi har siden Storebror ble født (4,5år siden) håpet at noen av fri vilje ville ha et barnebarn eller to for en stakket stund...... Men nei, her må det i så fall planlegges i månder. Og det er ikke alltid at vi vet om ting månder i forveien.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Det er trist....det skjønner jeg godt. Det mest triste i vårt tilfelle er at vi bor så langt unna hverandre. Men kanskje det er en god ting også - hvem vet;-)) Uansett så er det synd at ikke besteforeldre er helt klare for den rollen, for det sies jo at det er det mest takknemlige man kan være.........
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 åååå ;o) så godt det blir for dere da.nyt svigers til fulle. tenker di er spente på å se frøken rosa springe rundt også =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har jo mamma ikke så langt unna da. Men både mannen min og jeg er yngst av søskene så mulig at de har gått lei barnebarn? Vi var jo forholdsvis sent ute med barn også. Men vi har ikke det store behovet heller. Det som kanskje var det som såret mest, var utsagnet på sykehuset når Storebror ble født. " nå kan vi ikke vente med å komme hjem og trille vogn" Til opplysning så har de ikke tatt i vognen ennå det er 4 år og 8mnd siden og det har kommet en til etter det. Så ikke si noe da, hvis du ikke mener det. Jeg trodde i all min naivitet at de kanskje ville ta en trilletur, så at jeg fikk tatt en dusj eller sovet. Men nå vet jeg bedre, vi får ta de som de er..
Dailis Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Så utrolig koselig! For dere alle. Så deilig med gode familierelasjoner. Stas for lille rosa å få eneoppmerksomhet fra så mange mannesker i en hel uke=D Vi får kanskje også vestlandsbesøk, ble veldig positivt overasket, selv om det bare er for en dag. Det skal bli en veldig koselig dag.... Forresten Klatten, tusen takk for hjelp i stad! Det hjalp så masse, takk!
Dailis Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Uff så kjedelig. Nei du har rett, om man ikke har tenkt å følge opp kan man godtla være å uttale seg. Mine foreldre ønsket ikke å gjøre forskjell på barnebarn, selv ikke når førstemann ble født. Hun sa at det skulle være slik at hun kunne gi akkurat like mye tid og oppmerksomhet og ting og tang til alle barnebarne, om vi fem fikk fire barn hver. Og det synes jeg egentlig er veldig bra, så slipper sistemann å føle slik dere gjør. Dessuten hvert barn er en gave, både for foreldre og besteforeldre. Ble litt lei meg på dine vegne når jeg leste hva du skrev..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2007 Så hyggelig da! Og du......vi er her for hverandre vet du:-)
Dailis Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Ja, jeg vet, det er helt utrolig bra!!!! Tenk at man kan finne slikt på en internettside.. Her ligger tegningen på pulten, hehe, ferdig bølget, det er litt viktig om dagen, tegningene bølges etterpå, hehe. For du "er sååå søøøøt" tenk!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2007 Hihihihihi........søting han derre med det gule håret altså:-))) .......og bølger ja, det er kjempeviktig det:-)
Dailis Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 Ja, han er så hjertlig...Så god. Han pleier ofte å plukke ut noen han virkelig "flørter" med, hehe. Han er da den av ungene som har vært mest mammadalt, og som har blitt mest sjalu....huff, skulle funnet på noe helt spesiellt med bare han en dag....*tenke tenke* Hmmm, nå babler jeg fælt i natten her...kanskje lurt å finne senga=D Du får ha en goood natt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. februar 2007 Lurt å gjøre noe helt alene med blondis ja! Og ha en god natt du og, her har magnesiumet begynt å gjøre sin søvndyssende virkning:-) zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå