håper det går nå Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 hvor mange kaker trenger man til et bryllup på ca 70 stk?tenkte på bryllupskake,sjokoladekake,kransekake og is kake!tenkte det var nok jeg!men snakket just med ei vennine som hadde 14 kaker å alle ble spist opp og de var 60 stk!!syns det hørtes masse ut hva mener dere???
Lille jente Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 14 kaker er alt for mye til 70 gjester. En vennine av meg giftet seg i fjor, og de var 110 gjester, hadde 14 kaker, og det var masse kake igjen. Vi skal være 60 gjester, og kommer til å ha ca 8 kaker, utenom kransekaken ) Lykke til.
Ann-ch. Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Det er utrolig vanskelig å beregne. Spørs vel kanskje om dere skal ha tre retters middag. Vi var 45 stk i vårt bryllup og vi hadde bryllupskake,kransekake + 3 kaker til og vi hadde masse kake igjen.
♥Snulder Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Tror neppe gjestene orker mer enn etpar kakestykker hver. Men det er jo ofte slik at mange er snille og tilbyr seg å bake! Synes det er greit at det blir for mye jeg!
3 herlige unger!!! Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Hei hei! Grovt kan du regne 10 pers per kake, da skal d vær rikelig! Men alltid kjekt med litt å velge blandt da;-) Jeg hadde 10 kaker i barnedåpen, var 35 gjester, hadde sikkert 6-7 hele kaker igjen om jeg hadde satt dem sammens... Jeg skal ha følgende til 115 kaffegjester: Kvæfjordskake Suksessterte Ostekake Gulrotkake Sjokoladakake til barna;-) Rullekake 3 marengskaker med forskjellige frukter Krokankake 3 etasjers bryllupskake Men kan god hende d blir flere, kommer ann på om tanter og naboer tilbyr seg og bake...;-)
3 herlige unger!!! Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Selvfølgelig kransekake da... Men den spiser vel brudgommen alene... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå