Gå til innhold

til dere som sliter med sopp!!! Les dette!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NB. Soppen i underlivet kommer veldig ofte fra magen.(ofte luft i magen er ofte tegn på sopp i magen) Dersom du er plaget med sopp om og om igjen skal du ta en kur med tarmbakterier, fås på helsekosten. (sånne piller som skal stå i kjøleskapet).

At soppen kommer fra magen gjør at du ikke blir helt kvitt med den av de cannestenkurene. Det går noen uker så har du sopp igjen. Tar du litt ekstra bakterier tar de knekken på soppen i magen og du blir kvitt med problemet i underlivet etter kombinasjonen av disse kurene.

Har vært plaget leeeenge med sopp dette svangeskapet, det kommer om og om igjen, men nå etter jeg spist tarmbakterier samt en cannestenkur virker det som soppen endelig har sluppet taket. Tok et par uker,men nå er den vekk. bakteriene skal spises en hel mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette er helt trygt å ta når en går gravid???

Jeg kløøøør!!!!

Skrevet

Hvordan får man da sopp opp i skjeden, dersom det er fra magen det stammer?

Mulig jeg ikke har fulgt med i timen, men må jo spørre.

Selv har jeg aldri hatt sopp, tror jeg, har ihvertfall ikke klødd som alle prater om. Men mye luft har jeg hatt i magen til tider...

Skrevet

Aner du hva navnet er? Sopp setter seg i hele kroppen gjerne..

Skrevet

og kan det være mannen som har sopp i magen???for jeg har nemlig ikke mye luft i magen osv..men samboer har derimot..og vi har jo sex...jeg har nemlig syst til å slutte å ha sex pga dette jævla dritt greiene...

hva heter de pillene??

Skrevet

dytt...

Skrevet

dytt

Skrevet

Joda, det er enkelte som er overnervöse for candidasoppen. Har selv gått på en haug av kurer mot den, men ingen ting hjalp mot mine mage og sopp problemer. Viste seg å väre av en helt annen art. Biola er en kjempe fin måte å regulere magen på samt opprettholde den naturlige tarmfloraen. Helt ufarlig og mye rimeligere. De som ikke responderer noe särlig på canesten kan pröve andre midler, smakk med dem på apoteket, de har peiling. Men for guds skyld spar meg for det indre sopp våset. Bortkastede penger.

Skrevet

takk for det...men må si at jeg tar imot alle tips..så selvom de pillenen mot det indre greiene koster penger så bryr jeg meg ikke stort om det..om det kan gjøre at jeg og samboer slipper dette problemet hver mnd så bruker jeg gjerne flere tusen på det..jeg får han ikke til å drikke biola likevel..så da får jeg heller kaste bort penger da...

for min del så betaler jeg hva som helst for å være frisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...