Gå til innhold

Møte med NAV idag, forbanna amøber!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestillt time til idag, siden de reduserer os min utifra et grunnlag på 50 000 MER enn hva jeg faktisk kommer til å tjene.. Og ikke har klart å ordne opp,tross klagebrev,dokumentasjon fra arb.giver osv osv..OG de trekker skatt ,selvom jeg har frikort!Og det nyttet ikke få snakke med noen, bortsett fra over tlf , på NAV altså, ble satt på et eget rom og fikk snakke med saksbeh. over tlf..!!!??!?!

Men dog, bestillte nå ihvertfall time; Hadde med meg ALT av papirer, skriblet ned og regnestykker på absolutt alt!.. Joda, time kl 13. sier ifra i skranken at jeg har time da,med XXX, og oppgir navnet mitt...

- Hum, sier karen, her står det notat på at denne timen er kansellert pga sykt barn...

JAVEL?....jeg har ikke sykt barn og har absolutt ikke kansellert denne timen...så han ringer til aktuelle saksbehandler,som til slutt kommer etter et kvarter.. Guider meg inn på samme rom som man vanligvis får snakke i tlf på...altså, et rom, 2 stoler og en tom pult. dvs , dama hadde ingenting oversikt over mine saker eller liknende på pc..

Så setter igang å forklare, og denne dama har jeg snakka med 2 ganger på tlf før ang denne saken, og hun har sendt meg brev, og jeg har sendt brev til henne, spesifikt til henne... men alt dette virket totalt ukjent, så der må jeg sitte og forklare hver minste detalj, og hva de har gjort feil,og hva de må gjøre videre for at det skal bli rikitg, sitte og legge fram dokumentasjon om og om igjen, fordi hun ikke henger med!

Så tar hun papirene mine!, og jeg spør hva hun skal med dem, ; nei de måtte jo hun ha!....ALTSÅ jeg har sendt deg alt sammen sier jeg, ''åja har du det''?, ja, går nå og tar en kopi til jeg da...

FOR ALL DEL....

Og neste post da, skattetrekk....JA nei altså det måtte jo være at det hadde blitt sendt feil skattekort til de....nr.1, jeg har frikort... nr.2, JEG var der _personlig_ og leverte det, i hånda til dama...

Igjen; ''åja''....

Og når jeg da endelig kom hjem igjen,var innom posten, joda der lå et brev fra nav,..... Om at jeg har fått for MYE i os i desember... fordi jeg påstålig har levert egenerklæring for sent?! , leverte det 3 dager etter ejg fikk det i posten elns..!! Er for faen ikke MITT problem at de ikke klarer å ordne saker i tide!.. OG de vurderer da om de skal kreve disse pengene tilbake, nesten 2000 kr, og gjett hva,joda det er utifra grunnlaget med 50 000 MER enn reell inntekt.....

ER DET RART EN BLIR MATT?!

ER DET RART at alenemødre gjerne sitter hjemme på ræva i 3 år!?Lønner seg jo faen ikke jobbe nesten....enten må man jobbe 100% og ræva av seg,eller ingenting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaringe med nav er at der har de samla alle inkompetente amøber i samfunnet i en og samme etat... HURRA..... Arg arg......

Har full forståelse for din argresjon ja....

Skrevet

For ei inkompetent kjerring! Hun virker jo helt blåst, stakkars.........

Jeg opplever at man i vårt samfunn, enten må være VELDIG ressurssterk, eller helt uten evne til å ta vare på seg selv, for å klare seg. De fleste av oss ligger vel et sted midtimellom, og vi har visst ikke så mange rettigheter...

Håper det løser seg raskt for deg!

Skrevet

Oi, når jeg leser innlegget ditt, så syns jeg at jeg har vært heldig med nav kontoret der jeg går. Har ikke hatt problem med dem en eneste gang siden jeg ble alenemor.

Skrevet

Jeg har også vært heldig med nav. Det har derimot IKKE venninna mi, der må man sende posten rekommandert til dem ellers sier de at de ikke har fått det, blitt borte i posten osv... Gjelder også egenerklæringer... Min venninne er gravid og skal gå fra uføretrygd til os eller noe slikt, men for å få det måtte jordmor ringe og kjefte dem huda full, og SÅ kunne min venninne ringe et heller spakere nav-kontor.... Sier litt....

Skrevet

Herregud az....Er ikke jobben deres å hjelpe andre?? Det er vel ikke vi som skal hjelpe dem med å gjøre jobben deres lettere??

Skrevet

forlang og få en anne saksbehandler, en som sitter litt høyere oppe, ikke gi deg før det er løst... krev og krev.

tru med sa osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...