Gå til innhold

Nå er jeg dritt lei av alle fordommer!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten utblåsning idag gitt.....

Hvorfor er det så mange som dømmer oss som er alenemødre??? Hva er greia med å dra alle over en kam?? Spesielt hvis vi også er unge???

Jeg gikk fra barnefar 2 juledag, vi har en sønn på 10 mnd og jeg er 20 år. Grunnen til at jeg dro er mange, men hovedsaken er at han ikke har noe respekt for meg og mine meninger. I tillegg har han "lurt" meg for ganske mye penger. Det er selvfølgelig mye mer bak dette også, men det gidder jeg ikke legge ut om nå.

Poenget mitt er: hvordan kan folk få seg til å si direkte til meg at jeg virkerlig er dum som steller i stand livet mitt sånn som dette. At "vi unge" gir opp så lett. At vi har godt av det??????

Hallo???? Hva pokker vet folk om hva som foregår?? Folk jeg knapt nok kjenner sier slikt!!! Jeg vet for pokker at det sikkert er min egen skyld at jeg er aleine, men det er vel bedre det enn å tilbringe resten av mitt liv som dørmatte??? Er det galt å ha litt selvrespekt også nå kanskje???

Pokker heller, jeg blir så forbanna!!!!!! Arg arg.......

Sånn, nå haper jeg det hjelper på humøret så jeg får sove inatt isteden for å ligge og kaste forbannelser rundt meg i vildens sky......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få det ut!!!!

Er så heldig at jeg ikke har opplevd sånne kommentarer jeg da. (er litt eldre enn deg, 28)

Skrevet

Vær glad for det du... Det er helt jævli!! Mennesker man tror er ålreite liksom, inntil man får slikt slengt midt i trynet....

Ikke nok med det, men nå har flere venniner (som jeg har sett på som GODE venniner) snudd ryggen til meg. Hvorfor? Fordi de tror at siden jeg nå er aleine og singel så kommer jeg til å legge meg etter typene deres!!!! Herregud for noen amøber!!!!!!!!!!!

Skrevet

hvor dumme går det an å bli.....tenk å være så usikker på seg selv da, og ikke minst tro noe slikt om en god venninne!

Skaff deg nye og bedre venninner du, godt med litt forandring!

Skrevet

Ikke tvil om det nei! Som sagt: det er takka en har igjen for at man har litt selvrespekt....

Nei, etter detta så skal det mye til for å overaske meg om hvor mye rart kan finne på altså....

Skrevet

vær glad du har bein i nesa du! Ikke alle som har det, og blir sittendes ulykkelig i mange år i et dødt forhold.....

Skrevet

Var altfor nær ved å ende opp sånn... Huff...

Tusen takk for støtte.. Var akkurat det jeg trengte nå :)

Så nå går jeg og legger meg, for imorgen er det tidlig opp for å gå på skolen igjen..... :)

God natt :)

Skrevet

Er ikke mamma, skal ikke bli, men ønsker å bli.

Jeg synes at alene mødre er tøffe. Ingen ønsker og vere alene, men det er ikke altid vi får som vi nsker heller. Før i tiden var jentene kansje 16 år gamle når de giftet seg og fikk barn og det er flere land det er slik enda. Min mening er at når jenter/unge kvinner bikker 20årene noen tidligere med så blir vi modne for barn både psykisk å fysisk det er slik Gud har skapt oss, men dagens sammfunn dømmer for de dømmer det ukjente...

Det er blit flere og flere unge jenter som får barn tidlig i det 20ende århundre ikke alle planlegge å ikke alle mener det passer akkurat nå skole og utdanning er jo en ting men ingen hinder. Eneste grunnen til at vi ikke er "klar" et at det er ting vi ønsker å gjennomføre først å oppnå osv, men synes ikke at vi er for ung. Det er mange unge kvinner i dag som er mor og som gjør en utmerket jobb. Så stå på jenter Jeg synes dere er sterke å flotte å ikke la noen andre si noe annet.

Klem

Skrevet

Så fint innlegg til deg anonym :-)

Las i avisen her for en dag el to siden at man anbefaler jenter å få barna sine mens de er i tjueårene! Så stå på jenter, jeg har 3 barn innen jeg fyller 29 og må vel si meg ferdig, og det innen jeg når gjennomsnittlig alder for førstegangsfødende... ;-)

Skrevet

Er sikkert mange bedrevitere ute å slenger fordommer, er såheldi åikke ha møtt de enda. Har bare fåttstøtte til nå,og senest i dag fikk jeg høre at jeg er utrolig tøff!

Bedre å vise at en er i stand til å ta seg av seg selv og barnet enn å bruke d eneste livet en hari et forhold som er så dårlig at alle inkl barnet merker det!

Syns vi skal være stolte av oss fordi vi er så tøffe at vi tørr å være alene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...