Gå til innhold

Lunsj treff Lørdag 3/3 klokken 12 - Noahs Ark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mission completed - bord til 10 pers (fleksibelt antall) kl. 12:00!!

Noahs Ark, Thv Meyers gate 23.

Kart http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0020VWF

Buss 21 fra Aker Brygge - holdeplass Sannergata

Trikker fra byen 11, 12 13 - holdeplass Birkenlunden.

Bare en liten påminnelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg, blir kjekt å treffe flere av dere:-)

Skrevet

Men, hvor lenge skal dere sitte der da????

Skrevet

tja.... hva med sånn fire halv ni tiden :-)

vi kommer nok ikke til å gå hjem med en gang i alle fall....

vi skal jo spise og prate og slabbedakse oss rundt med de andre damene, det tar tid :-)

Skrevet

Bare lurte litt jeg... Trollfar er borte og lilleSnupp sover ca 12-1330, så hvis det i det hele tatt skulle være en mulighet så må det bli etter det.

Hvis du ikke tar med phantomet på tur ned til meg på fredag kveld da.....

Skrevet

det hadde vært koselig men vi skal sove i oslo, og ungene legger seg i syvtiden så det må bli neste gang, men å komme klokken to for en kopp kaffe på lørdag tror jeg er helt kurant.... jeg er der jeg!!! om alle de andre har gått, så skal jeg sitte der som en blomst til du kommer!

Skrevet

Jeg kommer uten Nussa (hvis jeg er frisk.) Pappa har fått et eller annet rart virus og har feber på fjerde dagen. Det er mulig at jeg fikk det på en litt annen måte og ble ferdig med det i løpet av få timer på søndag.....

Skrevet

Jeg hadde håpet å komme uten snuppa. Men nå skal pappa og 2 åringen på venneakedag.

Litt vanskelig for dem å ha henne med, så hun blir med meg...

Noen som vet hvordan det er med vogn der, kanskje lurt å bare ta henne med i bilstolen?

Skrevet

Jeg tar mjølkeruta fra landet inn til storby`n.... Må je sætta igjen fjøsstøvla hime eller?

Skrevet

Putt dom i sækken rett føre bygrensa, så kæinn du ta dom på dei når du er ute ta' by'n att! ;-)

Skrevet

Skar je gå barbeint i byn da... blir itte det litt kaldt a?

Skrevet

Nei, da! Du tæk bære mæ' dei joggeskoa dine og et par goe raggsokker! Og så bytter du når du kjæm inn hit

Skrevet

Åååå, dette vil jeg også ha med meg! Skal på kino med store-junior kl 16, Elias-båten eller noe sånt. Kanskje vi kan ta en tur innom først, ihvertfall så lenge han sitter i ro. Får bestikke ham med ny bil eller blad...

Skrevet

Dette blir kjempekoselig!!

Tiggywinkle: du kan ikke ta med vogna inn!! Det er plass til noen få vogner under tak utenfor. Hvis det er mange som skal ha med småttisene, burde vi kanskje bytte til sted til f.eks. Mecca.....?

Skrevet

Jeg har Måkefri lørdag...*smiler* bare meg, meg, meg en stakket stund...

Skrevet

Tenkte bare å dytte denne litt :o)

Hvis jeg kommer så blir det etter Snuppa har sovet og da blir klokken fort 2 - 1/2 3.....

Skrevet

Hvorfor såg jeg ikke dette tidligere??... Jeg skal jobbe natt til lørdag. Samtidig som jeg skal være på bjørndal i Oslo kl 14.00 for å hjelpe min eksvigerinne med barnebursdagsellskap... Men hvis jeg har hatt en rolig nattevakt... så tar jeg meg en snartur innom med Thyra og minste storesøster kl 12 og blir en timmes tid....

Så kommer jeg, så kommer jeg...... Hvis ikke jeg ser dere, så får dere ha en riktig koselig treff....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...