Gjest Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Nå nettop kastet jenta mi på 12 dager opp all melka så spruten stod. Eg ble kjemperedd. Er dette noe som kan skje eller hva kan være grunnen? Huff,ho fikk mer pupp etterpå men sovnet ved puppen etter 5 min så eg la ho i vogga. håper ho er sulten litt senere i natt blir jo så bekymret. Skal sies at ho er ei som hiver i seg melka fra puppen hver gang,som om ho er redd ho aldri skal få mat mer.blir en del hikking av det. noen som har opplevd det samme og kan berolige meg?
Expat Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Katastrofegulper hender iblant. De forspiser seg. Se det litt an, og pass på å rape litt mer ofte, så går det nok bra!
Banshee Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Sprutbrekning er helt normalt, skjedde sikkert fordi hun var litt glupsk og forsynte seg med for mye. Det som har pleid å være problemet her i gården. Hun er nok mett og fornøyd siden hun sover. Kan bare bli litt for mye av og til:)
_svana_ Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Som Expat sier så er det ikke noe å bekymre seg for om det ikke skjer for ofte. Ta det med ro, hun sier nok fra om hun blir sulten igjen Både E og A hadde noen slike da de var mindre.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 takk for svar. ja ho sovnet som en stein nå. Førstegangsmamma og super bekymret for alt mulig. det er første gang det har skjedd til nå i allefall,
Bellen^2 Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Uff, skjønner godt hvordan du har det. Første gang småtten gjorde det samme ble jeg kjempe skremt. Jeg ble nok mye mer redd og skremt enn han, han så bare litt overrasket ut. Det har skjedd senere ved et par anledninger, men så lenge de spiser bra, går opp i vekt og ellers har en fin allmenntilstand er det helt naturlig og ikke noe å bekymre seg for. Jeg fikk beskjed om å holde han litt skrått med hodet høyest slik at melken lettere rant ned i magen, og evt. sørge for at han fikk rape ofte hvis jeg synes han svelget mye luft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå