Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Okei, typen har dratt, vi har en liten på 6mnd.. Hva nå? må vi på mekling først av alt, må jeg ringe og si fra? Hva med samvær når han er så liten? jeg er helt grønn, er så redd for å bli overkjørt..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 vil bare klemme deg jeg. er i ferd med å gå i fra hverandre vi også...men her er det jeg som må flytte siden det er hans hus... har heller ikke peiling på hvordan fordelingen blir...har en på litt over 6 mnd selv...
så var vi 4 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Det første du gjør er å endre adresse hos folkeregisteret og kontakter nav. Lurer på om du får hjelp der til å bestille time til mekling. Det er ikke så vanlig med overnatting og sånt når babyen er så liten spesielt hvis du ammer. Du kan også kontakte barnefaren og se hva han sier ifht samvær og foreldreansvar (veldig lettvint å ha eneansvar så du slipper å kontakte han hver gang du skal åpne en konto eller noe). Lykke til, det er en jungel der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå