mamman t o.a Skrevet 17. desember 2007 #26 Skrevet 17. desember 2007 Navn: Silje Alder: 19 Status: Singel Er i uke: 12+4 Symptomer: oppblåst,stikking i magen,vondt i hodet ol Hvor i landet: Nord Trøndelag Planlagt gravid: både ja og nei..gjorde oss ikke noe:) Termin: 28juni Kjønn på baby: Vet ikke Navn på baby: Serine eller Odin Andrè Innkjøp hittil: boddyer,sokker,dresser,tøffler(overivrig pappa) Hjemmeside: holder stadig på,men ikke offentlig enda
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. desember 2007 #27 Skrevet 17. desember 2007 Navn:Gry Alder: 21 Er i uke:5+3 Hvor i landet: møre og romsdal Planlagt gravid: ja veldig Termin:17 august kjønn:vet ikke navn:hemmelig men har 4 på lager:) Innkjøp hittil: 1 bamse og 7 bodyer.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #28 Skrevet 17. desember 2007 Navn: Lisa Alder: 21 Status : Samboer Er i uke: 10 Symptomer: kvalm, trøtt Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: Ja Termin: 19.juli Kjønn på baby: Vet ikke Navn på baby : d blir vanskelig.. Innkjøp hittil: ingenting, men har det meste fra forrige baby Hjemmeside: har ikke
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 18. desember 2007 #29 Skrevet 18. desember 2007 Navn:Therese Alder:21 Status : Gift Er i uke: 20+4 Symptomer: mage, sure oppstøt, bekkenløsning Hvor i landet: Bergen Planlagt gravid: JA Termin: 04.05.08 :-) Kjønn på baby: Gutt Navn på baby : Hemmelig foreløpig Innkjøp hittil: litt klær - har en del fra før ( har ei jente på 12 mnd ) Hjemmeside: ja, men ikke offentlig..
tingeling87 Skrevet 18. desember 2007 #30 Skrevet 18. desember 2007 Navn:Tina Alder:20 Status :Forlovet Er i uke: 9+2 Symptomer: oppblåst, magetrøbbel.. Hvor i landet: Gjøvik Planlagt gravid: nei, men glad allikevel. Termin: 23.juli 08 Kjønn på baby: vet ikke enda Navn på baby : vet ikke Innkjøp hittil:ikke noe.. litt tidlig enda Hjemmeside: nei..
tada Skrevet 23. desember 2007 #31 Skrevet 23. desember 2007 Navn:Therese Alder:22 Status:Herlig samboer:-) Symptomer: kvalm av tannkrem og røyklukt Hvor i landet:Vestfold Planlagt gravid:hmm.. Termin:17.juli08 Kjønn på baby:Vil ikke vite før fødsel Navn på barnet:vet ikke Innkjøpt hittil:arvet vogn,eller ingen ting Hjemmeside:nei
HegeElisabeth Skrevet 23. desember 2007 #32 Skrevet 23. desember 2007 Hei alle inne her:) Jeg er ny inne her:) Navn: Hege Alder: 19 Status : Er i forhold Er i uke: 7 uke Symptomer: morgenkvalme, stikninger i magen og trøtt Hvor i landet: Stange Planlagt gravid: Nei Termin: 13 August foreløpig Kjønn på baby: Vet ikke Navn på baby : Vet ikke Innkjøp hittil: Ikke noe enda Hjemmeside:
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 28. desember 2007 #33 Skrevet 28. desember 2007 Hei alle inne her:) Navn: Kristine Alder: 18 (19 om litt) Status : Samboer, forlovet, akkurat kjøpt hus og flytta inn i.. Er i uke: =? 0.... Symptomer: mangler mensen denne mnd:-P Hvor i landet: nordland Planlagt gravid: ja, om jeg blir gravid snart så.. hihi Termin: hmm.. i løpet av 2008 håper jeg Kjønn på baby: Vet ikke Navn på baby : Anthony - Oliver eller Ine - Marie Innkjøp hittil: har masse klær, spilledås, madrass til sprinkelsenga, bæresele, ammepute ++ Hjemmeside: nope
ungnette Skrevet 6. januar 2008 #34 Skrevet 6. januar 2008 Navn: Anne Alder: 17, snart 18 Status : Samboer Er i uke: 10 Symptomer: kvalm Hvor i landet: Akershus Planlagt gravid: nja Termin: 7 august Kjønn på baby: vet ikke Navn på baby : vet ikke Innkjøp hittil: ikke noe ennå Hjemmeside: har ikke
NoNick Skrevet 6. januar 2008 #35 Skrevet 6. januar 2008 Navn: Kjersti Alder: 19 Status : Kjæreste Er i uke: 3 (hvis er gravid da, det er jo det store spørsmålet.. Symptomer: kvalm, trøtt, murring i underlivet Hvor i landet: Nordland Planlagt gravid: Nja.. ikke egentlig... Termin: Hvis gravid: 20 september Kjønn på baby: vet ikke Navn på baby : Mange muligheter.. men vil være sikker før avslører noen navn:) Innkjøp hittil: Diverse klær som er samla opp gjennom tidene.. Hjemmeside: har ikke Jeg vet ikke om jeg har noe her å gjøre egentlig.. er ikke bekrefta gravid, men har sterke mistanker om det.. Så blir spennende til helga, når mensen egentlig skal komme..
snart 3barnsmor <3<3<3 Skrevet 6. januar 2008 #36 Skrevet 6. januar 2008 Navn: kine Alder: 18 Status : Samboer Er i uke: 26+2 Symptomer: Kvalm, melk i puppene. mage Hvor i landet: lofoten Planlagt gravid: Ja Termin: 14.april Kjønn på baby: vet ikke Navn på baby : jente: inger marie gutt: vet ik ennu Innkjøp hittil: seng, vogn, bilstol, stellebord, klær, mangler bare litt Hjemmeside: har ik
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #37 Skrevet 6. januar 2008 oiii! går denna enda! var jo jeg som la den ut for leeeenge sida! hehehe
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #38 Skrevet 6. januar 2008 Hei & hopp!! Navn: Marte Alder: 20 Status: Samboer Er i uke: Prøver:) Symptomer: Hvor i landet: Skedsmo Planlagt gravid: Hvis jeg er det, så ja:) Termin: Kjønn på baby: Det er akkurat det samme, blir like glad uansett:) Navn på baby: Jente: Emma. Gutt: Jonas Innkjøp: Ingenting før påvist graviditet
Prinsen & spiren Skrevet 8. januar 2008 #39 Skrevet 8. januar 2008 Hej, Jeg er fremdeles bare en prøver, som tilbringer altfor mye tid her inne Ønske om baby er stooort.. Navn: Helle Alder: 20 Status: Samboer og forlovet - kjøpe leilighet sammen. Er i uke: Prøver:) Symptomer: - Hvor i landet: - Planlagt gravid: Hvis jeg er det, så ja:) Termin: I løpet av 08 håper jeg =) Kjønn på baby: Det er akkurat det samme, blir like glad uansett:) Navn på baby: Er så mange fine, men sliter med å finne dèt guttenavnet. Innkjøp: Ingenting før påvist graviditet Hjemmeside: Blir jeg gravid, skal jeg lage. Fått inspirasjon av mange hjemmesider fra folk her inne;) Lykke til alle prøvere - og gravide =)
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 10. januar 2008 #40 Skrevet 10. januar 2008 Navn: janita Alder: 18 Status : Samboer og forlova Babystatus: Ikke gravid, Håper å bli prøver snart Hvor i landet: Oslo Planlagt gravid: når det skjer, tenker jeg det. Innkjøp hittil: en del småtteri
Siljemor:) Skrevet 11. januar 2008 #41 Skrevet 11. januar 2008 Navn: Silje Alder: 18, snart 19 Status : Samboer Er i uke: 4 Symptomer: litt stikkinger i nedre del av magen Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: Ja, men ikke at det skulle skje så fort. Termin: i midten av september en gang sikkert? Kjønn på baby: vet ikke enda Navn på baby : må vite kjønnet først Innkjøp hittil: ingenting Hjemmeside:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå