Gjest Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Navn: Jeanette Alder: 19 Status : Samboer og forlova Er i uke: 38 Symptomer: Kvalm, sterke kynnere om natta, melk i puppene. Hvor i landet: Telemark Planlagt gravid: Ja Termin: 18.mars Kjønn på baby: Gutt Navn på baby : Mathias Innkjøp hittil: Alt... Hjemmeside: www.babymathias.piczo.com
mine to små. Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Navn: Kamilla Alder: 18 Status : Samboer Er i uke: 37 Symptomer: Kvalm, sterke kynnere om natta, melk i puppene. Hvor i landet: Vestfold Planlagt gravid: Nei Termin: 5 desember 07. Kjønn på baby: Gutt Navn på baby : Mathias,Lucas,Oliver (vet ikke helt enda. må se han) Innkjøp hittil: Alt Hjemmeside: www.lilleguttenurk.piczo.com
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Navn: Yvonne Alder: 20 Status : Samboer Er i uke: 26 Symptomer: Går så bra atte =) Hvor i landet: Kristiansand Planlagt gravid: Bob-bob Termin: 27 Februar 08 Kjønn på baby: Jente Navn på baby : Ylenia Joy Innkjøp hittil: Nærmer seg
*Ida og diamanten* Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Navn: Ida Alder: 20 Status : Samboer Er i uke: 23 Symptomer: Kynnere. Mage? hihi så e æ sabla sulten ;p hahaha Hvor i landet: Kristiansand Planlagt gravid: Neida, men h*n er så velkommen atte Termin: Mars Kjønn på baby: Vætt ikke. Navn på baby : Det vætt jeg jo heller ikke dah.. Innkjøp hittil: 24 ct. gull armbånd, noen klær og maaange par sko ;p
BarnNr.4 :) Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Navn: Sandra Alder: 19 Status: samboer og forlovet Er i uke: 24 Symptomer: bekkenløsning, morgenkvalme, trøtt.. Hvor i landet: ålesund planlagt gravid: ja termin: 6 mars kjønn på baby: jente Navn på baby: Linnea innkjøp hittil: litt
smil86 Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Navn: Siri Alder: 20 Status : Samboer Er i uke: 38 Symptomer: Bekkenløsning Hvor i landet: Østfold Planlagt gravid: nja Termin: 30 november 07 Kjønn på baby: Gutt Navn på baby : Johannes Innkjøp hittil: Nesten alt
Anette_23 Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Navn: Anette Alder: 20 Status : snart samboer=) Er i uke: 10 Symptomer: morgenkvalme, ømme pupper Hvor i landet: buskerud Planlagt gravid: nei Termin: 12 juni 08 Kjønn på baby: vet ike Navn på baby : ? Innkjøp hittil: ingenting Hjemmeside:
kristina87 Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Navn: Kristina Alder: 20 Status: Samboer Er i uke: Fortsatt bare en prøver=) Symptomer: Ingen=) Hvor i landet: Oslo Planlagt gravid: Ja, det er planen det=) Termin: Aner ikke, forhåpentlig vis august, sept 08 Kjønn på baby: vet ikke Navn på baby: Liker jennie eller mathilde veldig godt, eller elias, oliver hvis det blir gutt. Innkjøp: Ingenting
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Navn: Ann Kristin Alder: 18 Status: Samboer Er i uke: 33 Symptomer: kynnere, stor mage, melk i brystene, masse spark Hvor i landet: Klepp - Rogaland Planlagt gravid: Nja Termin: 04.01.08 Kjønn på baby: 2 Gutter - Tvillinger Navn på baby: Mathias & Marcus Innkjøp: Alt )
Dancing Queen Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Navn: Helene Alder: 19 Status: Singel Er i uke: 24 Symptomer: kynnere, ganske stor mage, en del spark Hvor i landet: Akershus Planlagt gravid: Nei, men jeg elsker det! Termin: 6. mars Kjønn på baby: Gutt Navn på baby: Colin Innkjøp: Veldig lite, en body og en sparkebokse.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Navn: veronica Alder: 23 Status: samboer og forlovet Er i uke: 8+1 Symptomer: kvalm på kvelden bare og trøtt Hvor i landet: buskerud Planlagt gravid: ja, tok oss 13pp.. Termin: 26.juni 08 Kjønn på baby: akkurat det samme Navn på baby: hemmelig Innkjøp: litt tidlig enda
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 Navn: Rebecca Alder: 19 Status : forlova Er i uke: 19+4 Symptomer: legger på meg. Hvor i landet: sunnmøre Planlagt gravid: Nei Termin: 8.April Kjønn på baby: Gutt Navn på baby : Olai, Oliver, ? Absolutt ikkje bestemt Innkjøp hittil: lite.. .
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 Navn: Randi Alder: 21 Status : forlova Er i uke: 5 (tror jeg) Symptomer: Ikke noen enda Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: Nei Termin: 19 juli (men kan fort endre seg) Kjønn på baby: Aner ikke Navn på baby : Aner ikke Innkjøp hittil: Ikke noe..
:Kiki Skrevet 15. november 2007 #14 Skrevet 15. november 2007 Navn: Kristin Alder: 22 Status : Samboer Er i uke: 20 Symptomer: Melk (væske) i puppene, trøtt og sliten (spesielt om kvelden). Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: Tja.. Termin: 6.april Kjønn på baby: 2 gutter!! Navn på baby : Ikke bestemt Innkjøp hittil: 2 bodyer.. Men arvet en del som seng etc. Hjemmeside: www.kristkas-verden.com
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 Navn: Hemmelig en liten stund ennå Alder: 20 Status : Samboer Er i uke: 13 Symptomer: Kvalm, trøtt, vondt i ryggen. Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: Nei, men velkommen fordi Termin: 28. mai Kjønn på baby: Vet ikke Navn på baby : Diskuteres iherdig Innkjøp hittil: Et par klesplagg, regner med å arve det meste.
Mammaen til Celine:-) Skrevet 17. november 2007 #16 Skrevet 17. november 2007 Navn: Kommende mor:-D Alder: 17 Status : Samboer Er i uke: 31 Symptomer: Kvalm, trøtt, vondt i ryggen. Hvor i landet: Bergen Planlagt gravid: Kanskje kanskje ikke:-D Termin: 24 januar 2008 Kjønn på baby: En liten jente Navn på baby : Er ikke helt sikker ennda Innkjøp hittil: Ikke så mye enda, men vognen er hus... Arver det meste:-D
:) AprilSkatt :) Skrevet 17. november 2007 #17 Skrevet 17. november 2007 Navn: Lene Alder: 20 Status : Samboer Er i uke: 17 Symptomer: Trøtt, vondt i magen og halebeinet Hvor i landet: Akershus Planlagt gravid: nei Termin: 28 april 2008(menstermin) Kjønn på baby: Vet ikke ennå Navn på baby : Litt uvisst.. Leander, Filip, Tuva, Tiril... ?? Innkjøp hittil: En body med teksten "I Love Daddy"
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 17. november 2007 #18 Skrevet 17. november 2007 Navn: Camalie Alder: 20 Status : Samboer Er i uke: 8+6 Symptomer: Trøtt, vondt i magen og kvalm Hvor i landet: Nord Trøndelag Planlagt gravid: Ja, 14 pp Termin: 1 juli 2008(menstermin) Kjønn på baby: Vet ikke ennå Navn på baby : Peder Mathias, eller Tina Emilie Innkjøp hittil: En body med teksten "I Love Daddy"
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 19. november 2007 #19 Skrevet 19. november 2007 Navn: Janita Alder: 18 Status : Samboer og forlova Er i uke: ikke gravid Hvor i landet: Oslo Planlagt gravid: håper på det etter sommeren Innkjøp hittil: Litt småtterier som var så søtt at jeg ikke kunne dy meg.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #20 Skrevet 19. november 2007 Navn: Maria Alder: 22 Status: Samboer & forlova Er i uke: 19 Symptomer: Litt vondt her og der, men ellers bra Hvor i landet: Bergen/ Frekhaug, kommer egentlig fra Osterøy Planlagt gravid: Ja Termin: 15 april Kjønn på baby: Gutt Navn på baby: Vet ikke enda Innkjøpt httil: Barneklær ( har det meste fra før, han en sønn på 2 år )
SuperShila Skrevet 20. november 2007 #21 Skrevet 20. november 2007 Navn: Shila Alder: 21 Status : samboer Er i uke: 14+3 Symptomer: stikk i magen... Hvor i landet: akershus Planlagt gravid: nei Termin: 17.mai Kjønn på baby: vet ikke Navn på baby : vet ikke Innkjøp hittil: 1 body, 1 sparkebukse, tre luer, 1 bukse og 1 genser (sett jeg kjøpte på H&M)
Mammatil2gullgutter<3 Skrevet 6. desember 2007 #22 Skrevet 6. desember 2007 Ny her jeg! Navn: Silje Alder: 20 Status : Samboer:D Er i uke: 10<3 Symptomer: vondt i magen,svimmel,kvalm,vondt i puppene. Hvor i landet: møre og romsdal(molde) Planlagt gravid: ja! Termin: begynnelsen av juli;) Kjønn på baby: vet ikke... Navn på baby : vet ikke.. Innkjøp hittil: skal vite kjønnet før jeg kjøper noe... Hjemmeside: siljemarie87.piczo.com Har ikke sagt til så mange at vi venter et lite gull,så hvis noen går på hjemmesiden min ber jeg dere om å være diskre for jeg vil ikke at NOEN skal få vite at jeg er gravid før jeg føler meg helt sikker på at jeg vil si det...Kommer nok til å gjøre offentlig i januar...Det er pga at jeg vil ikke at alle skal vite det dersom det går galt...
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 7. desember 2007 #23 Skrevet 7. desember 2007 Navn:Line Alder: 20 Status : Samboer og forlovet:) Er i uke: 33+3 Symptomer: Melk i puppene, bekkenet mitt!!auau! masse spark og liv:D Hvor i landet: Bergen Planlagt gravid: nejnej! men sånn ble det:) Termin: 24. Januar 08 Kjønn på baby: Gutt Navn på baby : Lukas Innkjøp hittil: Så og si alt av utstyr, kun noen småting som litt klær igjen:) Hjemmeside: dont have:P
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 7. desember 2007 #24 Skrevet 7. desember 2007 Navn: Henrikke Alder: 16 Status: Singel Er i uke: 39 Symptomer: kynnere, bekken løsning Hvor i landet: Stavanger Planlagt gravid: langt i fra Termin: 11. desember Kjønn på baby: gutt Navn på baby: Torbjørn Innkjøp hittil: ALT+ litt til Hjemmeside: http://henrikketorbjrn.piczo.com/?cr=5&rfm=y
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #25 Skrevet 7. desember 2007 Navn: ikke offisielt før uke 12 Alder: 19 Status : Samboer og forlova Er i uke: 5 Symptomer: murringer i magen, ømme pupper, tissetrang Hvor i landet: Oslo/Trondheim Planlagt gravid: Ja Termin: 10. august Kjønn på baby: for tidlig å vite Navn på baby : spørs på kjønnet Innkjøp hittil: bare noe babyklær, veldig lite så tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå