Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Mor og hennes samboer kommer på den store dagen, men far vil altså ikke være med pga av hennes samboer som kommer. Jeg synes dette er synd, men velger likevel ikke å trekke tilbake innbydelsen.. Noen med lignende problem/ synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Nei, dette kan ikke være lett. Svigermor ville heller ikke være i samme rom som svigerfar (MYE ufin historie der).. men, nå er han død, så da får vi ikke det "problemet". Men, for å være ærlig, så syns jeg det er fryktelig egoistisk. At han ikke vil være med på DIN store dag, den største i ditt liv. Det er jo ikke din feil at du har akkurat de foreldrene. Nei, jeg syns det er dårlig gjort. Voksne mennesker bør kunne klare å oppføre seg som voksne i noen timer.. men, det er bare min mening.
Ayla78 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Herlighet, det synes jeg er skikkelig bedritent gjort av faren din. Nå vet ikke jeg hva som er forhistorien deres, men allikevel så er det jo DERES dag, synd hvis han skal legge en brems over din store dag fordi han ikke klarer være i samme rom som mora di.. sukk.. håper for din del at han tar til fornuft.. Lykke til med dagen da, ;-)
pandabjørn Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Tror jeg hadde blitt litt forbanna om ikke pappa hadde kommet om min mamma hadde hatt en ny kjæreste nei vet du hva hvor gamle er de fjortiser høres det ut som !!! selv om de er godt voksne! hvem skal føre deg til altere da om ikke faren din kommer i bryllup til sin egen datter?? synes faren din er litt for mye egoist!! håper du klarer å overtale han til å gå i bryllupet ditt det er snakk om en dag ikke flere uker, og såpass voksne burde han være at han kan være i samme rom som din mamma!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Kjenner meg veldig igjen i denne problemstillingen, men heldigvis ikke så ille hos oss. Mor har ikke ny kjæreste, mens far har. Men - vi inviterer ikke henne. Jeg har kun møtt henne en gang og de bor ikke sammen, så jeg har ikke noe forhold til henne, og det er helt greit for far. Så da løser det seg selv. Jeg ville vel bare jobbet litt hardt med far, fortalt ham at det ville bety mye for deg at han kom og at det som har skjedd mellom han og din mor må være mellom dem og er ikke noe du kan lastes for! Du bør jo også snakke med din mor og forklare henne situasjonen, kanskje er det ikke så viktig for samboer å være med? Synes også det kommer litt ann på hvilket forhold du har til mors samboer, kjenner du ham godt eller er det helt nytt. Hva betyr mest for deg? Har du et godt forhold til far etc.? En annen venninne av meg holdt forlovelsesfest for nærmeste familie sånn at de skulle bli litt kjent før bryllupet. Da sa mor at hun ikke ønsket fars nye samboer til tross for at de har vært skilt i 10 år. Dette respekterte far uten problemer. men samboeren kommer i bryllupet da. Så folk er forskjellige og det finnes ingen fasitsvar på hva som er rett og galt.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Ikke pga av mor, men altså det at samboeren er med. Nå synes vel mange at vi kunne latt være å invitere samboeren, men syntes det også ble feil.. Gifter oss på tinghuset, så ingen som følger til alters- slipper det problemet! Håper det løser seg, er noen mnd igjen. Er det så problematisk får han jo bare la være å komme...Har best forhold til mor.. Takk for synspunkter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå