Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Skal vi samle og gi hverandre tips?
Lille jente Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Vi har i grunn alt, så det hadde vært lurt med en liste med tips. Alt vi kommer på at vi skal ønske oss er: - Mini støvsuger og champagne kjøler... hehe...det er alt... Herlighet, vi trenger tips i massevis )
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Diverse reiser- evt reisegavekort spill bøker servise glass sengetøy panner lamper stoler pengegave til veledig organisasjon fjelltelt kunst duker/brikker grill kamera minnekort.. Litt forslag.. vanskelig når man har bodd sammen lenge, men heldigvis dukker det opp litt etter litt!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Skal ikke gi ønskeliste vi....... er ikke helt min stil, men blir veldig glad når jeg får en selv, selv om jeg også synes at det er litt "frekt"
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Brødbakemaskin sjokoladesmelter (har det og bruker den mye) kaffemaskin mikrobølgeovn printer skanner primus pulk leatherman dvd videokamera
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 kunst kunstglass kamera gavekort reiser vaser kjøkkenmaskin
Ayla78 Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 gavekort på en sportsforetning hvor de selger kajakk, for det ønsker vi c",).. . . .
jente,jente, ? Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 fryseboks (har bare sånne skuffer under kjøleskapet nå.. håpløst..) sengetøy resten av delene til serviset vi samler på hardangerbestikk (vet ikke vilket ennå..) penger (til å reise for) gavekort på f.eks bohus Det er det vi har kommet på til nå..
syvendehimmel, igjen, Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Duker, sengetøy, gavekort på ymse steder, deler til et servise vi samler på, deler til Hardangerbestikk vi samler på, gryter, penger, Kenwood kjøkkenmaskin, vin, penger, vinglass etc, etc..............kommer hele tiden på noe nytt...............
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Vi har bare 3 ønsker vi. Tilhenger til bilen Gavekort på hvitevarer Gavekort på en møbelforretning
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 Jeg føler litt selv at det nesten er litt frekt med ønskelista, men sånn er det faktisk ikke....alle gjør det jo...og man får jo det man ønsker seg....vi har jo alt vi trenger og siden vi har brukt og kommer til å bruke det meste av det vi har spart til bryllupet, tenkte vi å be gjestene å sponse oss litt med bryllupsreise.....jeg synes faktisk ikke det er frekt......alle gjesten vil jo at vi skal få noe vi ønsker oss.....en 50 her en 100dring her.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå