Gå til innhold

Noen andre som har det slik??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er øm på høyre siden av magen, rundt navlen og høyresiden ned mot underlivet. Det er bare ubehagelig. Ikke vondt. Er dette normalt siden bebisen vokser ? at den på en måte strekker saker og ting der? eller er det grunn nok til å oppsøke lege?

Noen andre som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei da?

Skrevet

okei.. heldig du:) jeg er bare 12 uker jeg.. hehe.. så jeg kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt.. ser du venter en gutt.. funnet på navn eller?:)

Skrevet

har gått så mange uker nå uten ubehag at jeg kanskje blir litt lettskremt når jeg først kjenner noe .. :/

Skrevet

blir nok et ganske originalt vanlig navn.. Aleksander :) .. eneste navnet vi vart enige om jeg og sambo!

Du har mange uker å glede deg til. Jeg vil si at de beste ukene har vært ifra uke 14 frem til nå . Nå begynner det å bli ubehagelig syns jeg å være gravid. Kos er det jo, men begynner å merke magen !

Skrevet

Aleksander er et nydelig navn syns jeg... hvis jeg får gutt skal han hete Sander Emil... håper egentlig på gutt... men blir IKKE skuffa hvis jeg får jente.. :) bare sånn det er sagt. hehe.. blir jo glad for alt.

ja gleder meg til å få mage.. kjenner såvidt at livmoren kommer stigende oppover.. men veldig lite.. hehe..

Skrevet

hehe bare vent, du får maaaange uker til å kose deg med magen :-)

Skrevet

det tviler jeg ikke på:) blir spennende.. lykke til videre:)

Skrevet

du har hvertfall mye å glede deg til. fantastisk følelse å kjenne bebisen sparker . Lykket til du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...