lifa og Eline Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er det bare meg som synes det er naturlig å takke for mønster man får sendt fra andre her inne. Har ikke vært så veldig aktiv med å sende ting men ut av de jeg hars endt tidligere har jeg en svar prosent på ca. 30%. Bare jeg som er så gammeldags?
Gjest mphs Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Da er jeg også gammeldags for jeg mener det samme som deg. Jeg syns det er så koselig å få en takk for hjelpen når jeg har tatt meg tid til å hjelpe noen. Og det er som en bekreftelse på at de har motatt /lest det jeg har sendt eller skrevet her.
caremi Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Man skulle tru at det var vanlig høflighet å takke for det man får eller hjelpen.Er helt enig med deg.
sjeroks Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 helt enig... vanlig høflighet å takke for hjelpen.
Hoppetussa Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Det er rein høflighet, og det er ikke gammeldags! :-)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Er vel vanlig aa takke for hjelpen vel? Samme hva det gjelder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå