Ayla78 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 velge ut hvilken kjole jeg skal ha til den store dagen.. Står mellom to veldig forskjellige kjoler.. takknemlig for tilbakemelding.. sjekk linken: http://hvilkenkjole.piczo.com
Leieboer funnet! Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg likte best den øverste. Syntes kanskje det litt vel mye "dill" på den andre. Men det viktigste er jo at du føler at kjolen er perfekt til deg!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Veldig nydelige begge to! Jeg ville valgt den nederste fordi den virket mest varm og personlig. Den øverste var veldig elegant, men den virket litt kjølig og kald, hvis du skjønner hva jeg mener. Var kanskje veldig dårlig forklart dette, men jeg gjorde mitt beste!!! :-D hehehehe. Tror jeg signerer med anonym her.. :-)
Perlemor : ) Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg hadde helt klart valgt den øverste. Den var utrolig lekker. Synes det ble litt for mye broderinger på den nederste
Lille jente Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Hadde nok gått for den øverste jeg også. Syntes det var for mye blomster og greier på den nederste! Lykke til med valget!
map79 Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Helt bestemt den nederste! Denne var litt uvanlig, meget vakker! Tror den vil gjøre seg best på brudebildene, ser på speilbildet ditt at du ser pynten på kjolen/slepet også litt på avstand - mens den helt hvite vil se ut som "alle andres" på litt avstand. Som du kanskje skjønner vil jeg gjerne ha det litt anderledes enn de fleste andre... Men begge var jo flotte kjoler da!
brooklyn Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 den øverste. synes den nederste ikke var så fin på slepet. den øvrste var flott!
Ayla78 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2007 Takk for svar og tilbakemeldinger. Jeg endte opp med den øverste, så nå har jeg kjøpt kjolen. Var en tur innom igjen i dag for å prøve den, en helt utrolig nydelig kjole. Vi fikk leid brokade dress til gubben i samme slengen, så nå kan nesten dagen bare komme .. hehe jaja, kjolen må jo komme fra Barcelona først da og det tar visst minst 3 mnd..så det.. Jeg har nå slettet piczosiden, men her er en link for de som lurer på hvilken kjole det er snakk om. Takk igjen damer c",) http://askepot-brudekjoler.sykel.pil.dk/index.php?pag=product_view&product_id=1061#
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå