Gå til innhold

Noen som så Farmen i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mine to jenter på 10 og 14 år satt her og hulka og gråt da kalven var døfødt!!! Kjempetrist,og minsta sier hun ikke tror hun får sove i natt, fordi hun tenker sånn på den stakkars kua og kalven... :( Stakkars jentene mine, de har aldri trengt å ta sånt noe inn over seg. De nærmeste i vår familie som har dødd, er to oldemødre... Og det er flere år siden de døde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaaaaaaa jeg såg det... var kjempe trist... stakkars ku... den skjønte skikkelig at kalven var død.. det var det verste...når hu sto å røyta sånn etterpå når de drog kalven ut... offffffffffffff

Skrevet

huff ja.. herregud... ble helt rørt jeg.. så trist.. :(

Kunne falt en tåre om jeg ikke gikk fra tvn... Snufs!

Skrevet

Hei. Ja jeg så det. Trist!!

Du kan kansje prøve og fortelle det at dette er en stund siden og at kua har klart og "komme seg videre". At det var selvfølgelig veldig trist akkurat når det skjedde,men at kua har "skjønt" det at kalven fikk det best sånn. Kalven har/hadde ikke vondt.

Vet ikke om dette hjelper,men jeg prøver å hjelpe:)

Lykke til.

Skrevet

Takk, jeg skal se om det ikke er gått litt over nå,etter at hun har gjort kveldsstellet... Kjempetrist, men sånn er livet... Sa det til jentene mine, men da protesterte minsta HØYLYTT!!! Det skulle IKKE være sånn!!!

Litt "søtt" også da, at hun tar det sånn... Storesøster gikk bort og holdt rundt lillesøster da hun så at hun også skreik... Gode jenter jeg har!!! Bra pappan ikke var her, han pleier å le ellers bli helt oppgitt når jeg og eldste datra ser skrikefilmer... :)) Jentene i denne familien skal iallefall ikke ha ord på seg for å være kalde!!!!! :)))

Skrevet
:) Så søtt da. Bra dem trøster hverandre!! Det er klart det ikke skulle vert sånn,men det er ikke bare bare å forklare da.. Huff ikke lett..
Skrevet

Sitter med tårer i øya enda.. For et tragisk syn å se reaksjonen på kua *snufs*

Skrevet

ja... fremdeles kjempe trist.....=(

Skrevet

hvem ble valgt til storbonde da????

Skrevet

Astri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...