Magda73 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Noen som vil dele boktips? Poden er to og ett halvt og favorittboka for tiden er "Mamma Mø husker". Jeg synes det er en vannvittig bra bok, den har flere nivåer og mye humor. Det er en bok det er helt greit å lese om og om igjen:-) (og for alle jentemammaer er Mamma Mø endelig en kvinnelig hovedperson som overskrider grenser og vil gjøre det hun har lyst til og ikke det som forventes av henne!) Noen andre som har gode boktips utenom klassikerne? Jeg er nyssgjerrig på ny barnelitteratur...
*3 prinsesser* Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Hvis du liker humor, er Ludde å anbefale. Ellers har vi Barnehageboka som Celine på snart to og et halvt liker veldig godt. Hvis barnet ditt går i barnehage er denne bra. Mye bilder og lite tekst. Og teksten finner vi igjen i bildene. Hun selv har lagt sin elsk på Brannmann Fant, en gammel bok fra disneybokklubben som vi kjøpte på loppemarked. Kanskje jeg skal ta en titt på "Mamma mø"....vi trenger noen nye bøker:-)
Mamman til Astronauten Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Pulverheksa!! Bra humor for både små og store... supert som hørespill og i vanlig bokform : )
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Våre gutter elsker også mamma mø og ludde! Og i tillegg er Simon og Kaia gøy. Og gode gamle Ole Brumm, da!
Snupidupi Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Hær læs vi vældi mye i løpet av dagen... Ho e veldi gla i barbapapa bøkern, 2x4 om Berte av 'Bringsvær, Alfabet bøkern tel Sandvik, Ugler i mosen, Karius og Baktus, Bukkene Bruse osv.
*3 prinsesser* Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 JA, ugler i mosen! Glemte å ta med den, som er en av ynglingsbøkene til Celine:-)
Møøø Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Er vel den av alle her inne som vertfall burde kjøpe "mamma mø".. he he... Snuppa mi elsker bøker! Liker spesielt mummi hun da, og ole brumm.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Her går det gjerne i Gubben og Katten og Albert Åberg. Han er også veldig glad i vrimlebøkene og andre bøker hvor man skal finne ting, sette inn brikker ol.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Kari Grossman har en del bra bøker syns jeg. Syns illustrasjonene er helt fantastiske. En bok jeg vil anbefale spesielt er Barnehageboka mi. Den er superpopulær her i huset. Lillesøsterbøkene er også veldig bra. Pulverheksa, Folk og røvere i Kardemommeby, Karius og Baktus, Thomas Toget, Tassenbøkene, Emma og Thomas, ole Jacob på bytur er også bøker som er poppis her i gården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå