en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 heisann og takk for svar!! har også endel kvitteringer, sikkert for rundt 1000-lappen til nå i år. hørte at man må over 1600 kr i en type "egenandel" før man får noe dekt evt. jeg bruker a krem i ansiktet. og ceridal når vi skal ut. a kremen er jo forsåvidt også en god kuldekrem, men liker ceridalen godt når det er så kaldt som det ofte er her i nord! ellers aderma dapå resten av kroppen. har ikke prøvd noen karbamid kremer ennå,. bruker ennå den der babyline oljen.. en stund bada jeg han ca 1-2 ganger i uka. nå er han litt bedre, har vært det fra jeg starta med kun aderma som fuktighetskrem... og bader han hver 2.-3- dag. føler at han er relativt "stabil" nå!! ellers får han endel phenamin, som er et antihistamin når han klør. hudkløen er den verste. han klorer seg til blods i hodet og ørene. helt forferdelig. men den har vi ikke brukt så mye i det siste!! det hjelper heldigvis med medisin. endel barn blir trøtte av det.men det har gått ovre her, så nå kan han få det på dagen også hvis det er hetl krise. men han blir tørst av det så han sover dårligere på natta. må vel innom nav snart og hente skjema jeg også..
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. februar 2007 har prøvd å svare deg flere ganger på pm.. og sende svar på det den tråden jeg lagde i går. men den er helt "klikk" den pcen min.kan ikke ha innelgg som er lengre enn det over. da blir det ikke sendt. men hvsi du ahr fått innlegget MANGE ganger.. så unnskyld!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå