Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 hvor får man tak i kule ting til pizco? ole brum, kule ting, tall og sånne "bokser" som mann peker på for å komme til forskjellige sider. f.eks en boks som det står bilder på og en boks som det står fødselshistorie og sånn. også peker man på den boksen også kommer man til den siden. litt innviklet det her, men jeg finner bare sånne kjedelige greier på pizco.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 hvis du feks søker på ole brum på google,kommer det bilder.trykk høyre museknapp og lagre bilde i dine dokumenter.Da kan du hente det inn fra dokumentene dine når du er inne på pizco sidene.Var det slik du mente?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Gå inn på www.oversiktoverhentesider.piczo.com Da kommer du til en side med mange linker til slike sider hvor du kan hente stæsj =)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Takker =o)) Men nå som jeg har funnet masse ting å hente, så klarer jeg ikke å få det inn på hjemmesiden min jeg får trykket på kopier, men går ikke an å lime det inn =o(( Er helt grønn på dette!!
Petronella♡mor til to Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Du må høyreklikke på bildet du ønsker å bruke og velge lagre (opprett feks en mappe på skrivebordet hvor du lager bildene). Du henter de så til piczo ved å gå inn på tools -> Pictures og henter ned bildene fra stedet hvor du lagret de )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå