Fabelaktiv Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hei skal mest sannsynlig flytte dit.. (budet er akseptert - det står bare på forbeholdet vi har satt) Jeg jobber i Oslo sentrum, og samboern min jobber på universitetet. Jeg har en datter på snart 3 år og vi venter vårt første felles barn i september.. Noen med barn i passende alder? Fint om man kan bli litt kjent med andre i området. Vi er begge 33 år forresten
ak24 Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 hei vi bor på siggerud. flyttet hit i fjor. har en sønn som fylte 3 i januar og ei jente på 1 år. er 26 og 27.
Fabelaktiv Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Så koslig da. Hvordan trives du der? mail meg da vel [email protected] så kan vi kanskje bli kjent ... også lurer jeg jo på så mange ting...
Fabelaktiv Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 på hotmail'en min? har ikke kommet noe der... kan du ha skrevet litt feil i navnet?
Fabelaktiv Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2007 eeeeeh... tulla tenkte ikke i det hele tatt...
Dotten Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Hjelp..... Du er ikke tilfeldigvis ei jeg kjenner??? I e-posten din så du så kjent ut..... Har du vært i FN? Har selv vært der skjønner du!
Dotten Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Kan sende deg en pm.... (Din egen postkasse her inne)..... Finner link fra Din Egen Side... He, he. Nå lurer du nok fælt nå... He, he.
Fabelaktiv Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2007 skal vel godt gjøres om man ikke "blir gjenkjent med fullt navn her inne med over 2000 pålogget i samme alder som en selv" - antar jeg - men så moro da, bare at jeg ikke har fått neon pm... *dytt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå