shanty73 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Gruer meg til natten... Nattevåken gutt holder hele familien igang om natten... Gjort det meste nå og ingenting har hjulpet... Bruker til og med medisiner nå men ingen bedring... Uff dette er slitsomt..
Milletrille Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 uff, slitsomt det der! Sover han på dagen da? Her er erfaringen at når hun er survete og mye våken på kvelden, så får vi en roligere natt. Hvis hun får en langøkt og sover godt på kvelen, blir natta mer urolig... Håper det blir bedre etterhvert da!
go`gutten +go`jenta Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 da anbefaler jeg deg å gå til kiropraktor hvis det ikke er prøvd. Sønnen min ble som ny etter 2 behandlinger..samt å massere undeer beina , gni fra venstre mot høyre under fotsålen 3-4 ganger i noen min hver dag. Det du også kan gjøre er å gni/ massere i en halv sirkel fra høyre mot venstre rundt navlen. dette funker for meg. Har også begynt med amme te. lykke til.
Sololight Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Du har min medfølelse!! Har selv en sønn på 11 mnd som våkner ofte om natten og ingenting har hjulpet så langt.. I dag var vi hos kiropraktor for første gang, krysser fingre for at det skal gjøre underverker! Hvilke medisiner bruker gutten din?
shanty73 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 Antihistaminer Phenamin... Var hos kiropraktor med han som spebarn.. Mener dere at kiropraktor hjelper nå snart 7 mnd etter igjen... kun for soving?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå