Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Mine foreldre vurderer å kjøpe dette bilsetet for å ha i bilen deres.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 vi har det sete og er veldig fornøyde med det! poden sitter godt i det og er visst ikke så veldig vanskelig å montere i følge min mann, jeg har selv aldri prøvd:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Hvor gammel var sønnen din da dere begynte å bruke det? Og syns du det er lite beskyttelse rundt?
Guttemamma x 3 Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Vi har det i bil nr. 2. Begynte å bruke det da han var 1 år. Han sitter fint i det. Valgte Britax fordi det er enkelt å flytte setet mellom biler (tanter, besteforeldre, venner) og at det ikke veier så mye så vi kan ta det med på flyreiser (fly+bil) når det er aktuelt.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 hmm, vi begynte å bruke det når han gikk over fra det første sete. og det går jo opp til 13kg, vi bytta litt før da siden han var så lang! husker ikke akkurat hvor gammel han var!!!! syns ikke det er lite beskyttelse rundt, er jo de kantene da!!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2007 Ok. Det hørtes bra ut. Da går de nok for det setet tenker jeg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå