Gå til innhold

Bordplassering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha dåp neste helg og jeg lurer på hvordan vi skal gjøre det med bordplasseringen. Vi blir ca 32 gjester med stort og smått og tenker å ha bord i hestesko. Vi skal ha bordkort sånn at det ikke blir forvirring om hvor folk sksl sitte, men... hvem skal sitte nermest foreldrene og dåpsbarnet? Er det besteforeldrene eller fadderene? Og hvordan skal resten av gjestene sitte? Vi har 4 faddere, 2 av disse har partnere (som ikke er fadder). De må jo nesten sitte sammen med partneren. Hjelp????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi skal også ha bordkort, hvor bordsettingen er slik at våre foreldre skal sitte ved siden av oss. Deretter kommer våre søsken. Ettersom gjestene blir plassert på begge sider av bordet, vil fadderne m/partnere bli sittende rett ovenfor oss. På den måten får vi både den aller nærmeste familie og fadderne i nærheten av oss. Jeg synes at partnere bør få sitte sammen. Håper det kunne gi deg noen idéer om deres bordsetting.

Skrevet

takk det hjalp, har faktisk kvidd meg til det eg og hehe

kor i alledager skal folka sitte liksom...

vi har våer søsken og foreldre, bessteforeldrene våre, mine tanter og onkler, og faddre med følge...

bør vel kunne bare ha lang bord hvis vi blir ca 27... (da er 2 babyer)

da blir det jo ca 14 på hver side...

syntes på en måte at hvis vi har hestesko så ser vi liksom ikke alle...

og kor sku vi sittet da... blir vel kanskje vanskelig med hestesko med bare 27stk... babyene må jo ligge i vognen da, eller sitte på fanget.. men er jo ikke mange plassene på hver kant av skoen når vi er så få..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...