ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 snuppa er livredd for støvsugeren, får panikke bare jeg skrur den på... er jeg veldig slem om jeg støvsuger allikevel? hun blir jo vant til den etterhvert? på kvelden er jeg redd hun våkner av den..jeg MÅ få støvsugd!
MM med spire Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Ja, støvsuge må du jo få gjort... Kan du legge henne ut for å sove da, og støvsuge da?? Ellers må hun jo bare venne seg til den stakkar.... Hvor gammel er hun? Har vært heldig jeg da. Gutten min sovner av alt som durer... støvsuger, føner, kjk maskin...
Jerry 82 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Har du prøvd å sette henne oppi en tripptrapp stol e.l? gutten min er litt skeptisk når han ligger på gulvet, men hvis han får sitte lenger opp og ha oversikten går det helt fint
Lille søtnos Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Samme skjedde her, hun regelrett ristet i kroppen da jeg satt den på. Vi jobber med tilvenning nå. Jeg setter den på mens hun sitter på fanget til pappa så han kan trygge henne i situasjonen, og si til henne at det går bra. Tror nok det skal gå seg til. Hybelkaninene må jo bort
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 det har jeg ikek tenkt på...får gjøre et forsøk..ut og sove har jeg heller ikke tenkt på hehe...men akkurat nå er ut og sove ikke et alternativ...for mye snø takk for får jenter! hun begynner jo å krabbe snart...ikke lurt med masse møkk på gulvet da hehe...
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Anbefaler noe som letter hverdagen for både deg og snuppa; kjøp robotstøvsuger, den gjør jobben uten at du engang trenger å være hjemme;) Ikke bråker den heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå