Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 saken er at jeg har en regning på flere tusen som skulle vært betalt... jeg har ingen penger nå. og jeg har allerede fått purring en gang. har ingen å låne av heller;( Hva gjør jeg?? synes det er skikkelig kjipt, men nå er jo situasjonen allerede sånn.. har ikke fast jobb,er vikar og har dårlig råd.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Du ringer og ber om utsettelse.
AnitaogTimVincent Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Ring dem og forklar situasjonen, be om utsettelse. Fremover vær flink til å sette av penger, hvis du klarer og lev sparsommelig til du har fått ordnet deg litt.
Bratsj Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Du må ringe dem med en gang, helst skulle du ha ringt før du fikk purring, så nå haster det. Du må forklare situasjonen og be om utsettelse til en viss dato. Du kan eventuelt be om å få delt opp betalingen i flere avdrag. Regn med at du må betale gebyr/renter, men det lar seg sikkert løse, de er jo interressert i å få pengene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå