Gå til innhold

jooohooo

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare 2 uker igjen så er jeg over i 3.trimesten....;)

Men hva er dette med å bestille fødeplass?? har ikke hørt noe om det...eller kanskje det er noe jm snakker om senere.....

kanskje noen kan svare meg på det..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer an på hvor i landet du bor:) ikke alle plassene du må søke...som regel må du søke hvis du ikke vil føde på ditt sykehus....

Skrevet

jetg bor i tønsberg. må jeg søke her da??

Skrevet

nei. du må ikke søke til tønsberg, så vidt jeg vet.(snakket med noen andre som bor der)

Jeg tror jeg må søke til tønsberg, men det er fordi jeg hører til kongsberg;-)

Men vil gjerne føde på tønsberg, både fordi de er bra, og fordi det er der jeg skal være til sommeren (og forhåpentligvis flytte snart.)

Skrevet

det var godt å høre at det er bra der. min store skrekk er at jeg skal møte på ei sur jordmor....

Skrevet

Hmmm. Legen min søkte om fødeplass og UL ved første kontroll han. Nå bor jeg riktignok i Buskerud, men da fikk jeg iallefall tilsendt bekreftelse på fødeplass og UL time. Tror jeg ville undersøkt med legen din var jeg deg.Dumt hvis legen skulle ha søkt og ikke har gjort det.

Skrevet

jeg kan bekrefte (etter og ha pratet med min lege), at du kan søke fødeplass hvor du vil. men tønsberg høres jo ut som det enkleste. selv har jeg ei gravid svigerinne som bor i en by ca 3timer fra bærum hvor jeg bor. hun skal søke seg inn til bærum fordi hun av erfaring er missfornøyd med sykehuset der hun bor. hun skal derfor bo has fam her når terminen nærmer seg.

jeg tror derimot du må søke fødeplass uansett...selv om det skulle bli tønsberg. det forstod jeg på legen min. han trengte hvertfall å vite hvor jeg ville føde, så han fikk sendt inn et skjema/ark eller no....

spør lege/jm for sikkerhet skyld:)

lykke til videre i svangerskapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...