Gå til innhold

Ultralyd i morgen...........gruer meg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde vel egentlig glede seg til ultralyden.......men jeg gruer meg!

Har hatt blødninger 90% av svangerskapet så langt,så er så redd for at det er noe som er galt!!!!!

Men det vil tiden vise i morgen.............!!!!!!!

Sorry for et "syte-innlegg".........måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner igjen følelsen!

Jeg har også hatt mye blødninger, og var utrolig nervøs før UL.

men det var en kjempefin opplevelse!! FIkk se lillejenta vår som lå og sov inne i magen, og litt utover så sparket hun til proben:) hehe

Du skal se at det går helt fint, blødninger indikerer som regel ikke at noe er galt med baby, annet enn at det KAN bety at en abort er i gang, og det antar jeg dere allerede har utelukket.

Kanskje kan du få svar på hvorfor du blør, feks hvis det er fordi morkaken ligger veldig nær åpningen.

Uansett, tror nok du får en hyggelig ULopplevelse i morra.. jeg tror det går fint jeg:)

Skrevet

Takk for støtten:)

Håper i det lengste at alt er bra...............men er neimen ikke mye morro med de blødningene når en er gravid!

Skal bli godt når kl er 9 i morgen tidlig og vi sitter og venter på og få komme inn...............gleder meg til og få det unnagjort rett og slett!

Skrevet

jeg var akkurat sånn før UL. Fikk nesten ikke sove, bare gruet meg syk,,,

men vet du, når vi var der inne, og fikk beskjed om at alt var bra.. da ville jeg jo ikke at det skulle stoppe.. var så herlig å se den lille jenta mi på skjermen:)

Prøv å tenke på litt andre ting mens du venter, og så tar du dagen i morgen som den kommer!

Skrevet

Ja prøver og finne på ting så jeg slipper og tenke hele tiden!

Slitsomt i lengden det der..................!

Sikkert ufattelig stort og se babyen der inne for første gang ja:)

Skrevet

ja. plutselig gikk det opp for oss at det faktisk er en baby der inne.. ikke bare en hormonklump eller noe.. hehe

prøv å finne på noe du ja. Kanskje droppe BIM litt? he-he lese en bok eller noe..

er kjipt å være så sliten og stressa som jeg var da jeg kom på UL,, da går du fort glipp av så mye... blir så rar om jeg har vært sånn stressa/redd som det på forhånd, blei jo helt euforisk og rørete etterpå!

Skrevet

Ja tror jeg skal vende snuten vekk fra her til i morgen.................hehe:)

Prøve og stresse ned til i morgen...........ikke noe morro og være heeeeeelt utkjørt når en endelig skal på UL nei.....!

Tusen takk for støtten:)

Klem fra meg

Skrevet

hvor kommer du egentlig fra da? ser at holder til i oppland. lik gammel som meg. detgår nok bra på ul, krysser alt jeg har for det.

Skrevet

Hei:)

Jeg skal føde på Gjøvik..........bor en halvtimes kjøring unna:)

enn du da?

Skrevet

skal føde på st.olavs. lykke til på ul idag.la høre fra deg etterpå da,jeg venter jeg. tusen gode varme tanker sendes med deg på din ferd til ul.

Skrevet

Da var denne dagen over å:)

Alt var bare bra med babyen,heldigvis:)

Åååååååååååå jeg er så glad:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...