Gå til innhold

Jeg har verdens beste mamma og pappa ;) (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat en hyggelig sms fra pappan min ;) (Jeg og mamma var og så på barnevogna jeg og samboer har tatt oss ut i dag..)

I tillegg til de 3000kr vi fikk i gavekort til vogn til jul, har mamma og pappa bestemt at vi skal få 2500 kr til;) Og da er vogna nesten i boks!! Vet snart ikke hva jeg skal gjøre i gjengjeld til de :s

Snille mammaer og pappaer skulle hatt en spesiell gave!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er noen som er heldige som har foreldre som har lyst å anledning te å være med å spandere utstyr te de små som blir født :) Har det selv sånn og svigers har tydeligvis også ett visst beløp de gir til innkjøp for div utstyr! Er ufattelig glad for den støtten vi får :)

Så alle gode tanker te de :))))

Skrevet

Hehehe.. Ja, det er godt å ha noen som stiller opp for en uansett hva som skjer ;)

Skrevet

Dytter opp så flere kan skrive på om sine snille foreldre ;)

Skrevet

Mine svigerforeldrene teller også til dem. Har fått så masse babytøy at skapet er fult. og jeg har IKKE kjøpt et eneste plagg. Så har vi fått babyseng av de og...

Og nå som jeg er syk (forkjølelse og feber) ringer svigerbestemor to ganger til dagen (minst) for å høre hvordan det går med meg og den lille...

Skrevet

Mine svigerforeldre betaler vogn for oss, så får vi seng og voksipose av svoger og svigerinne. :0) Snille!!

Skrevet

mi mor har ikkje verdens beste økonomi...

men prisen på hennes kjærlighet/støtte/omtanke kan ikke måles i all slags utstyr.. å det fortell i ho ofte...for ho har også lyst å kjøpe all verdens ting til ungen vår...

for mine svigerforeldre tjener mye mye mere enn ho,så de har råd til å støtte opp litt å kjøpe ting... men det mamma gir meg av støtte under graviditet osv e uvurderlig i pris osv..

Skrevet

Får skryte av svigers jeg da. Fikk 16000,- til jul som skulle går til nye møbler til den nye leiligheten vår.

Ikke fåt noen materielle goder fra mine foreldre, men er lovet en del "arvegods" som dyner, puter og lammeskinnspose :) Og så stiller de opp som gratis barnevakt når jeg er hjemme :) Det blir nok like viktig etterhvert!

Er første barnebarn på begge sider så det er litt spesielt. I tillegg er samboeren min enebarn og litt opp i åra, så foreldrene hans syns det er gøy å hjelpe til litt igjen.

Skrevet

Mamma og Pappa har lovt å kjøpe oss den vogna vi vil ha og nye ski til oss to og en pulk :)

stellebord tror jeg vi får med svigers

og vugga går i arv :)

ellers så får vi låne masse utstyr og kleder med venner og familie :)

fint å ha snille venner og slekt som stiller opp! :)

Skrevet

Vi skal få vogn av mamma pluss litt andre småting.. Var på besøk hos pappa i helgen og der var jeg og min stemor på shopping og jeg fikk babyklær for kr.2000,-.. I tillegg skal vi få madrass, dyner, sengeklær og stellebord av pappa.. Så det hjelper godt på å ha snille foreldre.. Nå skal det sies at både mamma og pappa bor langt unna (jeg i bergen og de på østlandet), så vi får nok litt ekstrea utstyr pga at de ikke kan stille opp så ofte på andre måter....

Skrevet

Vi har fått ny vogn, nytt stellebord, seng og madrass av mamm'en og papp'en min=) Er første barnebarn på min side, og de gleder seg noe helt enormt.

Verdens beste mamma og pappa!!

Skrevet

Jeg fikk boka "Heia Mamma" av mamma og pappa! Den får virkelig humøret opp, når jeg er trøtt og sliten...

En bok som anbefales på det sterkeste;-)

Snart tobarnsmamma...

Skrevet

hihi

må skryte av snille storebrødre jeg da!

Er så heldig å ha en haug med storebrødre som er fedre, og de syns det er veldig stas nå som lillesøster er gravid.. så vi får låne alt av babyutstyr fra dem, som stol, vogn osv, mens de er "mellom babyer". hehe

er kjempesnilt!

Og fordi vi ikke har all verdens med plass, så er det deilig å kunne låne ting mens vi trenger dem, for så å kunne levere tilbake!

Og så må jeg skryte av min manns bestefar, som er så kry av å skulle bli oldefar for første gang.. han har begynt å lage slekstre til den lille, og den kommende oldemor ringer annenhver dag for å slå av en prat og minne meg på å ta vare på meg selv:) Veldig koselig!

Vil så gjerne skryte av dem alle sammen jeg.. hehe de er jo så snille og hyggelige alle i familien..

svigers bor i Kina, men nå har de jammenmeg begynt å snakke om å ta noen mnd i norge rundt termin osv, sånn at de kan få med seg fødsel, barselbesøk og barnedåp! Tør ikke tenke på hvor mye styr det er å få tilpasset jobben så han kan jobbe fra norge!

Snille flinke familien:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...