Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hei:) Jeg er i uke 16,og førstegangsfødende. Lurte på om d var tidlig med kynner nå? I dag var d som om magen min ble litt hard,også fikk jeg en slags pulserende følelse. Var ubehagelig,men ikke vondt. Tror kanskje dette kan sammenlignens med menssmerter. Noen som vet noe, hadde vært fint med tilbakemld da jeg ble litt bekymret. Mvh meg
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 kynnere kan man få ganske tidlig ja.....da blir magen hard..trenger ikke være spesielt ondt men litt ubehagelig liksom....høres ut som kynnere syns jeg...var i alle fall slik jeg oppfatta de sist jeg var gravid.....
VinterSol+2 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 jeg har kjent kynnere siden starten av 2tri. Alle har kynnere fra uke 12, men noen kjenner de tidligere enn andre. jeg kjenner kynnere nesten som om du får en støvsuger satt inntill magen fra innsiden (sugende følelse..) samtidig som magen blir knallhard, gjerne punktvis. Jeg syns ikke det ligner så veldig på menssmerter, men sånt oppleved forskjellig da:) Høres ut som kynnere du har, vaffal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå