Gå til innhold

Lille rosa går og går:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun øver og smiler og detter og ler.........opp igjen.........gir ikke opp........dette er gøy! Se, jeg klarer å gå mammamammamamma;-))

Og mamma hviner av fryd hver gang - stolt som bare en mamma kan være:-)

10 skritt er det meste før knall og fall, det kommer seg for hver dag.........idag har vi kjøpt vinterstøvletter, for nå holder det ikke lenger med skinntøflusene her i gården:-))

Dette er moro!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå..synes jeg ser henne. Lille skjønne frk. Rosa!

Det er en stor begivenhet når de små begynner å gå...Opp i verden, utforske og erfare....

Skjønner godt at du er stolt!!!

Skrevet

så moro! Minste Blommangutt ble svært inspirert av fettern sin på søndag og liker nå å øve litt på å stå (-og nesten gå...) I dag satte jeg han ned stående på gulvet - og han bykset i vegen med et skritt! - gikk jo rett på snørra da selvsagt siden han ikke hadde tid til å finne balansen stående engang hehehe

Skrevet

syns jeg ser frøkena for meg =) spankulerende på ustø bein,med et stolt glis i fjeset ;o) å en enda stoltere mamma =))

her blir det leeeenge til slikt skjer.for lille late klompen har det slett ikke travelt med noe han,hehe.men å hoppe,det er gøy ;o) pjuh...

Skrevet

Det er så morsomt når de begynner å gå. Kan ikke tenke meg noe søtere enn en liten tass som nettopp har begynt å bevege seg på vaklende bein. Ser seg om med masse stolthet i fjeset, faller, skriker og er oppe igjen med det samme. Tenk om vi hadde bevart noe av den evnen til å slite for det vi ønsker å få til :-)

Skrevet

Stor stas:-) Og så moro å se ansiket når de behersker det.

Og så blir de jo så mye mer selvstendig....

Moro,moro

Skrevet

Tenker det er en stolt mamma og pappa som bivåner det hele, ja. Så flink hun er!! Og klart man må ha skikkelig fottøy når det er slike ferdigheter på gang ;-)

Skrevet

Åååå så gøy! Og nå fikk jeg ikke noe mindre lyst til å se dere!!!!

Skrevet

Så herlig, og såå deilg.

(og an masse mere å passe på, hehe)

Gratulerer!!!!

Skrevet

For ikke å snakke om for deg Dailis, det er du som skal være dagmamma;-))

Skrevet

Så flink ho er då! Og mamma og pappa er ikkje lite stolt tenker eg.........................;-)

Skrevet

Hællenussan!! Tror du det er smittsomt...........? ;-)))

Skrevet

Vel......om det så er, så blir ikke Jojo smittet, for hun er jo bare nordpå;-))

På tide å komme sørover igjen:-))

Skrevet

jadda jadda.... oooooonsdag ;-))))

Skrevet

Den er grei;-)

Deal or no deal?

Skrevet

Så morsomt! Men kanskje litt mer slitsomt for mamma?!? På den annen side er det vel nå kiloene til mor virkelig skal renne av henne, eller hva? Hehehe....

Nussa reiser seg midt på gulvet og blir stående. Hun har kun tatt to små skritt mot lekegrinden uten å være klar over det selv.

Skrevet

GRATTELERER!!!! Lille rosa sikkert meganusselig med små rosa sko, leggings og tyllskjørt! Synes jeg ser henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...