Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 har et stk aktiv og urolig 2 åring som er ganske krevende og ei på 8 mnd. Han eldste saken er ikke lett legge, må sitte på rommet til han sovner og han våkner flere ganger om natta. og da må vi legge oss på soverommet hans igjen.. tuppa har også begynt våkne flere ganger og tar dagen i 5 tia, legges i 19 tia, har prøvd drøye det men siden hun ikke vil sove dupp på ettermiddagen klarer jeg ikke drøye det lenger en til da. Så dette er min greie for tia. føler meg utbrent og lei. konstant trøtt. Vet ikke hvordan hente meg inn når jeg ikke har fått sovet natta igjennom på ja, hvor mange mnd liksom.. gjesp! prøvd legge meg tidlig men jeg får ikke sove kl 21.. ligger bare vrir meg.har prøvd snakke med hs men ikke stort de kan si. Men er det ingen som vet hvor jeg kan henvende meg for å få snakke med noen som har peil på søvn? må da finnes noe som kan hjelpe. og kan nevne at prøvde kutte ut dupp t eldstemannen men d funka dålig, siden han veldig ativ og er på bhg fra den åpner til stengetid og han trenger den timeouten. gruer meg til natta faktisk, gruer meg til leggeing. lei lei lei alt for tia. nei nok syting..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 det værste er når barn ikke sover. 2 åringen din kan læres å sovne selv og sove gjennom natten, i alle fall om det ikke er noe medisinsk. Er du sliten som nå, er det vanskelig å ta tak i - men om du/dere klarer det er gevinsten enorm. Ikke meningen å vere for konstruktiv, men det er mulig å gjøre noe. Ring Karin Naphaug, hun kan hjelpe dere. Nytt liv etterpå, og verdt alt arbeidet.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 jeg er ingen ekspert! :-) men, jeg tror dere hadde tjent masse på å fått 2-åringen til å sovne selv, og sove seg gjennom hele natten. at han ikke vil sovne uten at dere er på rommet hans er egentlig ikke noe vanskelig å gjøre noe med - legg han, og gå ut. han sovner nok til slutt! :-) det hadde antagelig jeg gjort! :-)
Bratsj Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Dere må begynne med den eldste, dere må avlære ham det dere har lært ham, at dere må være på rommet hans til han sovner. Det tar sikkert noen dager med mye til og fra og skrik, men tenk på den gevinsten dere får ! Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Gå på helsekost butikk, og spør om råd der. Jeg gjorde det (fordi hs rådet meg til det), og hun dama i butikken sier at det er mange mødrer som har vært der med samme problem. Og hun viste meg en flaske med plante ekstrakt som man drypper i vannet og drikker før man legger seg. Det er stress-beroligendes greie. Nå husker jeg dessverre ikke hva den heter. Har den hjemme, og er ikke hjemme nå. Men jeg kjøpe den, og før jeg fikk sjans til å bruke den, bestemte sønnen min plutselig for å sove godt.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Har du prøvd å ta kontakt med henne??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå