Gå til innhold

Sitter her med en klump i halsen...... ( Litt sterkt..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en klump i halsen.. Satt på venterommet for UL. Litt bortenfor meg sitter 3 gutter i en alder fra 3-10 år, sammen med bestefar. Etter en stund kommer en gråtende far ut. Den eldste gutten spør om barnet er dødt og faren nikker. Gutten begynner å gråte. Og her sitter jeg og skal inn på min første UL....Har tenkt på familien i hele dag... Synes så synd på dem...

Reagerte litt på at de ikke fikk et eget rom. Alle som ventet på UL fikk jo se det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff. det var fælt at de måtte sitte der da..

*få vondt klump i magen*

Godt familien hadde hverandre da. håper du klarte å glede deg over din egen UL for det.

Skrevet

åh... så trist.. huff a meg..

men så lenge alle var der, og sønnen spurte, var det tydeligvis noe de kanskje ventet, ( IKKE at det gjorde det noe mindre trist såklart) så da burde det jo gått ann å samle de på ett eget rom ja.. :( trist for andre og se også da...

Skrevet

Å fytti...stakkars folk! Er jo de gravides verste mareritt det der - sikkert ikke noe kjekt for dere som satt og ventet å oppleve det heller - de burde fått eget rom ja, stakkars folk:o(

Skrevet

Uffe! Opplevde nesten det samme når jeg skulle på min 2 ul i uke 12.

Var et par der som mest sannsynlig hadde mistet. De var ikke unge, og det var forferdelig å være vitne til.

Hadde mest lyst til å gi dem en klem begge to.. (Har vært i situasjonen selv)

Skrevet

huff :(

Så trist å lese..

Skrevet

Uff...jeg sitter her og griner etter aa ha lest dette (hormoner). Stakkars, stakkars familie. Og stakkars barna. Jeg mistet selv en liten bror da jeg var 8 aar gammel (ble foedt tidlig) saa jeg skjoenner at de har det tungt naa. Bra at bestefaren var hos dem i hvertfall...snufs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...