Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Sitter her med en klump i halsen.. Satt på venterommet for UL. Litt bortenfor meg sitter 3 gutter i en alder fra 3-10 år, sammen med bestefar. Etter en stund kommer en gråtende far ut. Den eldste gutten spør om barnet er dødt og faren nikker. Gutten begynner å gråte. Og her sitter jeg og skal inn på min første UL....Har tenkt på familien i hele dag... Synes så synd på dem... Reagerte litt på at de ikke fikk et eget rom. Alle som ventet på UL fikk jo se det...
VinterSol+2 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 huff. det var fælt at de måtte sitte der da.. *få vondt klump i magen* Godt familien hadde hverandre da. håper du klarte å glede deg over din egen UL for det.
~La luna~ Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 åh... så trist.. huff a meg.. men så lenge alle var der, og sønnen spurte, var det tydeligvis noe de kanskje ventet, ( IKKE at det gjorde det noe mindre trist såklart) så da burde det jo gått ann å samle de på ett eget rom ja.. trist for andre og se også da...
*RutIetutt* Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Å fytti...stakkars folk! Er jo de gravides verste mareritt det der - sikkert ikke noe kjekt for dere som satt og ventet å oppleve det heller - de burde fått eget rom ja, stakkars folk:o(
MissPhun Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Uffe! Opplevde nesten det samme når jeg skulle på min 2 ul i uke 12. Var et par der som mest sannsynlig hadde mistet. De var ikke unge, og det var forferdelig å være vitne til. Hadde mest lyst til å gi dem en klem begge to.. (Har vært i situasjonen selv)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Uff...jeg sitter her og griner etter aa ha lest dette (hormoner). Stakkars, stakkars familie. Og stakkars barna. Jeg mistet selv en liten bror da jeg var 8 aar gammel (ble foedt tidlig) saa jeg skjoenner at de har det tungt naa. Bra at bestefaren var hos dem i hvertfall...snufs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå